ابزارآلات تبلیغاتی، کالاهای بادوام و با کیفیتی هستند که سال ها توسط مصرف کنندگان استفاده شده و برند شما را به آن ها یادآوری می کنند. بیشتر این محصولات معمولاً توسط افراد یا خانوارها استفاده می شود و عموماً توسط خرده فروشی ها به فروش می رسند. آن ها جزء هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و محبوب می باشند که چون عمر بالایی دارند، خرید آن ها بسیار مقرون به صرفه است، زیرا تا سال ها می توانند برند شما را تبلیغ کنند.

همین تکنیک‌ ها، که برای تبلیغات مصرف ‌کننده استفاده می‌شوند، برای تبلیغ محصولات به کاربران تجاری نیز استفاده می ‌شوند، مانند ابزار‌آلات دستی شامل پیچ گوشتی، متر و بسیاری از محصولات دیگر. بیشتر این تکنیک ها را می توان هم برای مصرف کننده و هم برای تبلیغات تجاری استفاده کرد. تنوع، انعطاف پذیری و انگیزه برای عمل بسیار زیاد است.

ابزارآلات تبلیغاتی چیست؟

ابزارآلات تبلیغاتی چیست؟

ابزارآلات دستی تبلیغاتی ابزاری است که برای کار کردن به باتری، سیم، هوای فشرده یا منبع برق نیاز ندارد. از آنجایی که هیچ موتوری برای راه اندازی آن ها لازم نیست، تقریباً هر کسی می تواند از این ابزارها در هر زمان و هر مکان استفاده کند. انواع مختلف ابزار دستی شامل چکش، انبردست، اره دستی، پیچ گوشتی و آچار می باشد. بنابراین با توجه به گستردگی استفاده از آن ها یک هدیه تبلیغاتی خوب می باشند.

مزایای ابزارآلات تبلیغاتی چیست؟

کاربردی بوده و استفاده زیادی دارند

هر صاحب خانه با تعداد قابل توجهی از مشاغل تعمیر مواجه خواهد شد. و هر بار که گاراژ شما خراب می شود یا لوله کشی شما نشت می کند، می تواند یک سوراخ در کیف شما ایجاد کند، یک متخصص را راه اندازی کنید. بنابراین ابزارآلات تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر برای استفاده اغلب افراد می باشد که برند شما را به طور مداوم در معرض دید آن ها قرار می دهد.

آگاهی از برند را ایجاد می کنند

آگاهی از برند را ایجاد می کنند

از آنجایی که ابزارآلات تبلیغاتی در خانه و یا محل کار استفاده زیادی دارند و برای چک کردن و یا تعمیر اغلب تاسیسات استفاده می شوند، می توانند برند شما را نشان داده و به افراد بیشتری معرفی کنند. افراد هنگام استفاده از این ابزارها با برند شما آشنا شده و آن را در ذهن می سپارند و هنگامی که نیاز به خرید داشته باشند با شما تماس خواهند گرفت.

طول عمر بالایی دارند

با توجه به اینکه ابزارآلات تبلیغاتی را تا سال های سال می توان استفاده نمود، یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه می باشند و سال ها برند شما را در معرض دید مصرف کنندگان قرار می دهند. بنابراین یک تبلیغ بسیار ساده و موثر می باشند.

چرا باید از ابزارآلات تبلیغاتی استفاده کرد؟

از آنجایی که می توانید این ابزارها را با دست کنترل کنید، ابزارهای دستی دقت بیشتری را ارائه می دهند. شما کنترل بیشتری روی سرعت حرکت آن دارید.

و نیز از آنجایی که آن ها به صورت دستی کار می کنند، نیازی به برق ندارد. بنابراین اگر خاموشی وجود داشته باشد، همچنان می توانید از آن ها استفاده کنید.

همچنین ابزارهای دستی دارای قطعات متحرک کمتری هستند، استفاده از آن ها آسان است. ابزارهای دستی پیچیده نیستند و برای استفاده از آن ها نیازی به دفترچه راهنما ندارید. قطعات متحرک کمتر به این معنی است که خطر آسیب کمتری به ابزارها وجود دارد. از این رو، ابزارهای دستی در مقایسه با ابزارهای برقی دوام بیشتری دارند.

ابزارهای دستی فشرده و سبک هستند. بنابراین حمل و نقل آن از یک مکان به مکان دیگر آسان تر است. به همین دلیل آن ها گزینه ی ایده آلی برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی می باشند و با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان روبرو می شوند.