بر کسی پوشیده نیست که چاپ لیبل فوری در تعداد کم، مزایای گسترده ای را به مشاغل ارائه می دهد و لیبل فوری در تعداد کم به بخش جدایی ناپذیر از فرآیند تولید بسته بندی یک شرکت تبدیل شده است. امروزه هزاران تولید کننده، پردازنده و خرده فروش در سراسر جهان با تولید لیبل های رنگی خود در کارخانه ها و دفاتر خود، درآمد و حاشیه سود فروش خود را افزایش می دهند.

چرا باید لیبل فوری در تعداد کم چاپ کرد؟

چرا باید لیبل فوری در تعداد کم چاپ کرد؟

با چاپ لیبل فوری در تعداد کم در زمان و منابع صرفه جویی کنید

این برچسب ها برای هرکسی که خواهان گرافیک واضح و پایان با کیفیت است ایده آل است (حداقل سفارش 200 برچسب است). ما دسته های کوچکی از لیبل ها را با استفاده از چاپ دیجیتال چاپ می کنیم تا به نتایج زیبایی برسیم. با چاپ دیجیتال هیچ هزینه ای برای ساخت بشقاب یا قالب وجود ندارد. این به معنای دریافت برچسب در زمان کمتر و با هزینه کمتر برای هر برچسب نسبت به فلکسوگرافی است

محصول خود را تست کنید

چاپ لیبل فوری در تعداد کم راه بسیار خوبی برای آزمایش طرح های لیبل و مشاهده اینکه برچسب ها روی محصول شما چگونه به نظر می رسند، هستند. دستگاه چاپ دیجیتال می تواند با داده های متغیر کار کند. این به شما امکان می دهد گرافیک و متن را تغییر دهید و در عین حال طرح کلی را دست نخورده نگه دارید. با حداکثر 10000 برچسب و حداقل 100، برچسب های دیجیتال کوتاه مدت با مواد با کیفیت بالا چاپ می شوند. به طور خلاصه، این بدان معنی است که برچسب های شما بهتر می توانند در برابر محو شدن، خونریزی و لکه شدن مقاومت کنند.

مزایای بی شماری برای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برچسب های پر جنب و جوشی با کیفیت بالا تولید می کند که می تواند برای هر محصول یا پروژه ای مورد استفاده قرار گیرد. بر خلاف پرس های فلکسوگرافی که از صفحات پلیمری برای انتقال جوهر به مواد استفاده می کنند، پرس های دیجیتال از نقاط جوهر برای بازسازی تصویر از یک فایل دیجیتال استفاده می کنند. در نتیجه این فرآیند بسیار شبیه به نحوه کار چاپگر رومیزی شما است. اگر با برچسب های سفارشی تازه کار هستید یا قصد دارید از برچسب های فلکسوگرافی به برچسب های دیجیتالی تغییر دهید، به طور کلی 5 مزیت برای انجام این کار وجود دارد. چاپ دیجیتالی لیبل ‌های فوری، چرخش سریع‌ تر، برچسب ‌های باکیفیت، قیمت پایین ‌تر و به دلیل قیمت پایین‌ تر، انعطاف ‌پذیری طراحی بیشتر را ایجاد می ‌کند.

چاپ لیبل فوری در تعداد کم چه مزایای دارد؟

چاپ لیبل فوری در تعداد کم چه مزایای دارد؟

چاپ لیبل بر حسب تقاضا مزایایی را به همراه دارد، مانند:

برچسب گذاری خصوصی

برچسب ‌گذاری خصوصی در دهه گذشته به ویژه در صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی، شیمیایی، پزشکی، CBD و مکمل‌ های غذایی گسترش یافته است. مطالعات نشان داده است که بیشتر مصرف ‌کنندگان ترجیح می‌ دهند کالاهای دارای برچسب خصوصی یا مارک فروشگاهی را به دلیل کیفیت یا ارزش بالاتری که محصول ارائه می ‌دهد، خریداری کنند. تولید کنندگانی که از چاپگرهای لیبل رنگی داخلی استفاده می‌ کنند، می ‌توانند از مزیت رقابتی در بازار برخوردار شوند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار مشتریان بیشتری قرار دهند و با محصولات دارای برچسب خصوصی که به سرعت در مقادیر برچسب کوتاه ‌مدت و مقرون به صرفه سفارشی می‌ شوند، به مشتریان بیشتری خدمت کنند.

فوراً لیبل تولید کنید

داشتن توانایی چاپ تعداد دقیق برچسب ‌هایی که می ‌خواهید، در هر زمان که به آن ها نیاز داشتید، بیشتر از بازاریابی محصول تأثیر می ‌گذارد، همچنین ابزاری برای افزایش بهره‌وری با ساخت برچسب ‌های درخواستی است. حتی بهترین روش ‌های پیش ‌بینی و خرید می ‌تواند در آخرین لحظه بخش بسته ‌بندی را به دنبال برچسب‌ ها رها کند. برای تولیدکنندگان با خانواده ای از چندین محصول، داشتن لیبل مناسب در موجودی در زمان مناسب برای محصول مناسب اغلب یک چالش است، به راحتی با چاپ داخلی رفع می شود. با چاپگر لیبل رنگی داخلی، تولیدکنندگان انعطاف ‌پذیری دارند تا بلافاصله برچسب‌ ها را چاپ کنند، خطوط بسته ‌بندی را در عرض چند دقیقه تغییر دهند و بلافاصله شروع به برچسب‌ گذاری محصولات جدید کنند.

کاهش هزینه ها و کاهش موجودی

کاهش هزینه ها و کاهش موجودی

چاپ لیبل فوری هزینه ‌ها را کاهش می ‌دهد و به طور همزمان به مشاغل اجازه می ‌دهد تا موجودی ‌ها را با روش ‌های تولید ناب و به ‌موقع جایگزین کنند.

حتی با بهترین شیوه‌ های مدیریت موجودی، پیش ‌بینی اینکه چه تعداد لیبل واقعاً قبل از تغییر محصولات یا طرح ‌های برچسب استفاده می ‌شوند، دشوار است. علاوه بر این، اقتصاد چاپ لیبل سنتی، چاپخانه ‌ها را ملزم می‌ کند که بخواهند مقادیر زیادی از لیبل ‌ها را خریداری کنند، معمولاً بیشتر از آنچه در زمان کنونی نیاز دارید. در نتیجه رول های برچسب های خریداری شده همیشه در موجودی کالا باقی می مانند. پس از مدت طولانی نگهداری، برچسب ها ممکن است کثیف، آسیب دیده یا زرد شوند و خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهند. برچسب ها یا حتی محصولاتی که برچسب روی آن ها اعمال می شود نیز ممکن است قبل از استفاده، منسوخ شوند.

انعطاف پذیری تولید را به دست آورید، هر محصول را در هر زمان لیبل بزنید

به طور سنتی، لیبل ‌های نمایشی اصلی تمام رنگی در خارج از محل توسط یک چاپخانه لیبل تجاری چاپ می‌ شد، در حالی که لیبل ‌های پانل پشتی با متن و بارکدهای خاص محصول در داخل یک چاپگر لیبل بارکد ساده چاپ می ‌شدند. امروزه چاپگرهای جدید با وارد کردن کامل آن به داخل، گردش کار چاپ لیبل را تغییر داده اند. با استفاده از آن ها هم برچسب تمام رنگی پانل جلویی نمایشگر اصلی و هم برچسب پانل پشتی، متن و بارکد خاص محصول را می توان به طور همزمان، در یک پاس چاپ واحد چاپ کرد.