اگر به فکر ارائه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید، به سراغ کالایی مانند جاکلیدی تبلیغاتی بروید که محکم باشد و بدون نیاز به هزینه های بیش از حد، بیشترین نمایش را برای کسب و کار شما فراهم کند. به عنوان یک تاجر، باید وارد یک سرمایه گذاری باشید که در عین حال کمتر هزینه کنید، سود بیشتری کسب کنید. اقلام تبلیغاتی متناسب با این توضیحات، جاکلیدی حکاکی شده هستند. چرا جاکلیدی‌ هایتان حکاکی شده ‌اند دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید به جای چاپ روی جاکلیدی تبلیغاتی خود، حکاکی کنید.

مزایای جاکلیدی تبلیغاتی چیست؟

مزایای جاکلیدی تبلیغاتی چیست؟

جاکلیدی های حکاکی شده عملا دوام بیشتری نسبت به جاکلیدی های چاپی دارند. به عنوان مثال، می توانید انتظار داشته باشید که لوگو یا نام تجاری حک شده بر روی صورت محصولات تبلیغاتی شما از بین نرود یا از بین نرود، به این معنی که می تواند خدمات تبلیغاتی را برای طولانی ترین زمان به کسب و کار شما ارائه دهد. جاکلیدی های حکاکی شده برای فلز، فولاد ضد زنگ، چرم یا مواد پلاستیکی سخت ایده آل هستند.

انتظار می رود جاکلیدی های سفارشی حکاکی شده هر روز مورد استفاده قرار گیرند و معمولاً در معرض برخورد خشن قرار می گیرند. معمولاً آن ها را روی میزها، پیشخوان ها، کوله پشتی، کیف پول می اندازند یا بعد از استفاده با عجله در جیب ها می ریزند. دست زدن مکرر مانند آن می تواند منجر به فرسودگی زودهنگام اقلام تبلیغاتی شما شود. به زودی، اگر لوگو شما صرفاً بر روی سطح کالای تبلیغاتی شما چاپ شود، نام تجاری شما روی دسته کلید فاقد حرف خواهد بود یا لوگو دیگر قابل تشخیص نخواهد بود و تلاش تبلیغاتی شما اتلاف وقت و منابع خواهد بود.

چرا باید جاکلیدی تبلیغاتی را حکاکی کنیم؟

مزایای جاکلیدی تبلیغاتی چیست؟

حکاکی محصولات تبلیغاتی شما در مقایسه با مواردی که صرفاً چاپ می شوند، به آن جذابیت و سبک می بخشد. حتی اگر جاکلیدی‌ ها به عنوان کالاهای تبلیغاتی ارزان ‌تر شناخته می ‌شوند، می ‌توانید با تأکید بیشتر بر نحوه تهیه اقلام و جزئیات اضافه شده به آن، ارزش آن‌ ها را افزایش دهید. اهدای جاکلیدی حکاکی شده این تصور را ایجاد می کند که به جزئیات کوچکی که کالای تبلیغاتی شما را خاص تر می کند، توجه ویژه ای می کنید. مشتریان شما این ایده را ترسیم می کنند که اگر بتوانید این کار را برای محصولات تبلیغاتی خود انجام دهید، چقدر توجه بیشتر در مورد محصول واقعی خود دارید. دقت و توجه به جزئیات، ویژگی ‌های مهمی هستند که یک شرکت باید داشته باشد، به ‌ویژه وقتی صحبت از ایجاد تصویری مثبت برای بازارپذیری بیشتر برای مشتریان هدف می ‌شود. اطمینان از اینکه نام تجاری شما به طور دائم بر روی کالای تبلیغاتی شما حک می شود، افزایش محبوبیت را تضمین می کند که در نهایت به فروش و مقبولیت بالاتر تبدیل می شود.