کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی از گذرنامه شما در برابر آسیب محافظت می کند. این هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای اطمینان از گم نشدن پاسپورت هستند. آن ها برند شما را برای مدت طولانی در معرض دید افراد قرار داده و نام تجاری شما را به آن ها یادآوری می کنند. بنابراین یک تبلیغ مقرون به صرفه می باشند.

کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی چیست؟

کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی چیست؟

کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی یک روکش مسافرتی است که از گذرنامه شما در برابر آسیب محافظت می کند و در مواقع اضطراری آن را حفظ می کند. دارای یک نمای بیرونی بادوام و ضد آب با روکش داخلی نرم، برای نگهداری اسناد شما و سایر موارد ضروری که باید محافظت شوند.

کاربرد کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی چیست؟

دارنده پاسپورت درست مثل کیف پول است. معمولاً در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه می شود. این نگهدارنده ها را در اکثر فرودگاه ها خواهید یافت. آن ها همچنین هنگام سفر به خارج از کشور مفید هستند، زیرا به شما اجازه می دهند پاسپورت خود را هنگام عبور از گمرک پشت سر بگذارید. اگر قصد سفر به کشور دیگری را دارید، این یک راه عالی برای اطمینان از گم نشدن پاسپورتتان است.

فرقی نمی ‌کند برای کاری یا تفریحی سفر کنید، مجموعه‌ای از کیف های چرمی پاسپورت را خواهید دید. مجموعه ‌ای شامل طرح‌ های کلاسیک دارای ظاهری براق بوده و محافظت بیشتری در برابر سایش و پارگی ارائه می‌دهد. اگر چیز مقاوم‌ تری می ‌خواهید، انواع کیف پاسپورت چرمی از چرم طبیعی وجود دارد.

کیف های چرمی پاسپورت از مواد درجه یک و صنایع دستی با کیفیت استفاده می کنند. کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی شما در برابر خط و خش، لکه و گرد و غبار محافظت می کند. همچنین مکان مناسبی برای نگهداری پاسپورت شما فراهم می‌ کند و پیدا کردن آن را نسبت به یک کیف پول یا کیف معمولی آسان ‌تر می ‌کند.

چرا باید از کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی استفاده کرد؟

چرا باید از کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی استفاده کرد؟

شما یک کیف برای گوشی خود دارید و یک قاب برای تبلت خود دارید، پس چرا می خواهید مهمترین سند مسافرتی خود را بدون محافظت از آن در معرض خطر قرار دهید؟ اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، ممکن است بخواهید پاسپورت خود را در نظر بگیرید.

کیف پاسپورتی و جیبی تبلیغاتی از گذرنامه شما در برابر سایش و آسیب ناشی از ریختن مایعات یا بارندگی محافظت می کند. پوشش پاسپورت یک مورد یکنواخت را شخصی می کند. شناسایی پاسپورت شما را آسان ‌تر می ‌کند و سبکی به آن اضافه می‌ کند. داخل کاور کیف پول مسافرتی همچنین به شما این امکان را می دهد که تمام مدارک سفر مورد نیاز خود مانند کارت پرواز را با هم در یک مکان ذخیره کنید. در معرض دید قرار داشت. استفاده از کیف پاسپورت به شما کمک می کند تا در مورد ایمن نگه داشتن پاسپورت خود احساس امنیت بیشتری کنید.

بنابراین آن ها یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند برای افراد هستند که از آن استفاده کرده و تا مدت های طولانی نگه می دارند.