جاکارتی تبلیغاتی چیزی فراتر از هدایای تبلیغاتی هستند. آن ها همچنین محصولات بازاریابی موثری هستند، زیرا فرصت های نامحدودی برای نام تجاری و تبلیغات ارائه می دهند. جاکارتی تبلیغاتی می توانند راهی سریع و مقرون به صرفه برای نزدیک کردن برند شما به بازار هدف شما باشند. آن ها توسط هر کسی استفاده می شوند، بنابراین افراد بیشتری در مورد شرکت شما، آگاه خواهند شد.

چگونه یک جاکارتی تبلیغاتی می تواند عملکرد نام تجاری را افزایش دهد؟

چگونه یک جاکارتی تبلیغاتی می تواند عملکرد نام تجاری را افزایش دهد؟

از کارت ها محافظت می کنند

مشتریان می توانند از این جاکارتی های تبلیغاتی برای نگهداری کارت ویزیت و همچنین کارت های اعتباری و شناسایی خود استفاده کنند. بنابراین مجبور نیستند هنگام بیرون رفتن کیف پول خود را همراه داشته باشند. وعده راحتی چیزی است که این محصول را به یک هدیه بازاریابی عالی تبدیل می کند.

قدرت ماندگاری بالایی دارند

چیزی که ما در مورد این هدیه تبلیغاتی دوست داریم، این واقعیت است که مشتریان می توانند به صورت مداوم از آن ها استفاده کنند. بنابراین وقتی مشتریان کارت خود را در دفتر، مترو و خیابان بیرون می‌ آورند، آن ها بدون هیچ هزینه اضافی در معرض دید زیادی قرار می‌گیرد. سودمندی بالا به این معنی است که مشتریان احتمالاً آن ها را برای سال ها در اطراف خود نگه می دارند. محصولات تبلیغاتی که ارزش دارند یا کاربردی و بادوام هستند، بعید است در سطل زباله بیفتند.

طراحی باریکی دارند

ممکن است کسی فکر کند که داشتن چیزی در پشت تلفن خود احساس ناراحتی می کند. اما جاکارتی تبلیغاتی بسیار باریک و سبک است. بنابراین، اگر قصد دارید برند خود را با نگهدارنده کارت تبلیغ کنید، به خاطر داشته باشید که عملکرد به اندازه زیبایی آن مهم است. استفاده از آن آسان و راحت است. آن ها راحتی را فراهم می کنند.

چگونه یک جاکارتی تبلیغاتی می تواند عملکرد برند را افزایش دهد؟

چگونه یک جاکارتی تبلیغاتی می تواند عملکرد برند را افزایش دهد؟

اگر به این فکر می کنید که جاکارتی تبلیغاتی چگونه می تواند به رشد برند شما کمک کند، در اینجا برخی از مزایای آن آورده شده است:

مقرون به صرفه هستند

هنگام طراحی جاکارتی تبلیغاتی خود، موادی را که می خواهید استفاده کنید در نظر بگیرید. برخی از جاهای کارت از پلاستیک، چرم، چرم PU، جین یا ترکیبی از این مواد ساخته شده اند. از آنجایی که تولید آن ها نسبتاً ارزان است، می توانید تعداد بیشتری از آن ها را تولید کنید و آن ها را در نمایشگاه های تجاری، عرضه محصول و بازاریابی در فضای باز ارائه دهید.

انعطاف‌پذیری طراحی دارند

برای طراحی‌های لوکس‌تر، می‌توانید از مواد پیشرفته‌تر استفاده کنید و آنها را برای نمایش تصویر برند خود سفارشی کنید. سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

نوآوری در تبلیغ برند

اگر می خواهید نام تجاری خود را تبلیغ کنید و در عین حال مشتریان خود را محفوظ نگه دارید، می توانید جاکارتی تبلیغاتی سفارشی را به آن ها پیشنهاد دهید تا اطمینان حاصل شود که کارت های شخصی آن ها به خطر نمی افتد. این یک هدیه عالی برای استقبال کارکنان و هدیه شرکتی برای مشتریان خواهد بود.

محدوده وسیعی از بازار را هدف قرار می دهد

جاکارتی های تبلیغاتی می توانند تقریباً توسط هر کسی استفاده شوند. این بدان معناست که افراد بیشتری در مورد شرکت شما، یاد خواهند گرفت.

در مجموع، دارنده جاکارتی تبلیغاتی نه تنها یک گزینه تبلیغاتی مقرون به صرفه و کاربردی برای بسیاری از شرکت ها فراهم می کند. اما آن ها همچنین به برندها اجازه می دهند در رویکرد بازاریابی خود خلاق باشند. نگهدارنده‌ های کارت با ماندگاری طولانی، کاربردی و مؤثر، انحراف خوبی از محصولات تبلیغاتی معمول هستند.