جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×15.5×13 سانتی‌متر

جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×15.5×13 سانتی‌متر
پک 50 عددی 750/000 تومان

جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×12×12 سانتی‌متر

جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×12×12 سانتی‌متر
پک 50 عددی 430/000 تومان

جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×12×12 سانتی‌متر

جعبه لمینتی ایفلوت سایز 22×15.5×13 سانتی‌متر
پک 50عددی 600/000 تومان

جعبه ایندربرد ضخیم با روکش سلفون سایز 22×12×12 سانتی‌متر

جعبه ایندربرد ضخیم با روکش سلفون سایز 22×12×12 سانتی‌متر
پک 50عددی 420/000 تومان

ساک دستی ترحیم سایز 24×18×16 سانتی‌متر

ساک دستی ترحیم سایز 24×18×16 سانتی‌متر
پک 50عددی 490/000 تومان

ساک دستی ترحیم سایز 23×16.5×17 سانتی‌متر

ساک دستی ترحیم سایز 23×16.5×17 سانتی‌متر
پک 50عددی 350/000 تومان

ساک دستی ترحیم سایز 30×30×28 سانتی‌متر

ساک دستی ترحیم سایز 30×30×28 سانتی‌متر
پک 50عددی 550/000 تومان

ساک دستی ترحیم سایز 28×20×18 سانتی‌متر

ساک دستی ترحیم سایز 28×20×18 سانتی‌متر
پک 50عددی 370/000 تومان

ساک دستی ترحیم سایز 24×18×16 سانتی‌متر

ساک دستی ترحیم سایز 24×18×16 سانتی‌متر
پک 50 عددی 350/000 تومان

پاکت ترحیم نایلونی

پاکت ترحیم نایلونی
پک صد عددی 390/000 تومان

پک مقوایی پذیرایی در بسته های 50 عددی قابل سفارش می باشد. این پک ها به صورت جعبه آماده قبلا تولید شده اند و برای پذیرایی اقلام خوراکی در مجالس رسمی، مانند جلسات دفاعیه، کنفرانس ها، همایش ها و حتی به صورت جعبه مقوایی ترحیم در مجالس ختم و غیره، بسیار کاربردی و لازم می باشند. حمل این پک ها بدلیل وجود دسته بسیار راحت بوده و استفاده از آن راحت است. همچنین می توان آن ها را در یک ساک دستی آماده قرار داده و به میهمانان تقدیم کرد. این پک های مقوایی زیبا و شیک است و استحکام خوبی دارد. ابعاد آن ها استاندارد بوده و در دو نوع برای حمل غذا و میوه وجود دارند. پذیرایی از میهمانان با استفاده از این پک های پذیرایی آسان بوده و نظم مراسم را بیشتر می کند.

پک مقوایی پذیرایی در چه تعداد قابل سفارش می باشد؟

پک مقوایی پذیرایی در چه تعداد قابل سفارش می باشد؟

پک مقوایی پذیرایی را می توانید در حداقل تعداد 50 عدد سفارش دهید.

انواع پک مقوایی پذیرایی کدام است؟

انواع پک های پذیرایی به دو صورت می باشند. به طور کلی نوع جعبه پک مقوایی پذیرایی و پاکت کرافت پذیرایی وجود دارد. جعبه های پذیرایی دارای دسته ای در قسمت بالا برای حمل بهتر می باشند. پاکت های کرافت نیز دارای بندهایی می باشند که حمل آن ها را راحت می کند. این پاکت ها وزن کم و مقاومت خوبی دارند.

نحوه ی ارسال پک مقوایی پذیرایی چگونه می باشد؟

ارسال پک های پذیرایی در تهران با پیک های موتوری و در کوتاهترین زمان انجام شده و به شهرستان ها با استفاده از تیپاکس و یا باربری ارسال می شود.

پک مقوایی پذیرایی در چه ابعادی موجود می باشد؟

پک مقوایی پذیرایی به طور کلی در دو سایز عرضه می شود. جعبه های با عرض کمتر برای قراردادن میوه و اقلام خوراکی می باشند و جعبه های با عرض بزرگتر برای حمل غذا کاربرد دارند. سایز 22 در 12 در 12 برای حمل میوه و نوشیدنی و خوراکی استفاده می شود. برای حمل ظرف غذا نیز ابعاد 22 در 15 در 15 کابردی  می باشند.

جهت اطلاع از لیست ابعاد می توانید در واتساپ به مجموعه ما پیام دهید.

پک مقوایی پذیرایی در چه جنسی تولید می شود؟

جنس جعبه های پک مقوایی پذیرایی از نوع ایفلوت سه لایه خارجی و با کیفیت می باشد. این جنس جعبه ها مقاومت بسیار خوبی دارند. همچنین پک های سفید پذیرایی از جنس ایندربرد نیز موجود هستند که ظاهر بسیار شیکی داشته و کیفیت خوبی دارند.

پاکت های کرافت پذیرایی نیز از کاغذ کرافت 130 گرم تهیه شده اند که توانایی تحمل یک کیلوگرم را دارا می باشند.

آیا امکان چاپ بر روی پک مقوایی پذیرایی وجود دارد؟

بله، در صورت دلخواه می توان طرح خود را روی آن ها چاپ نمود. چاپ بر روی این پاکت ها 7 روز کاری زمان می برد و نوع چاپ به صورت تک رنگ و یا طلاکوب و نقره کوب می باشد، که با توجه به نیاز و سلیقه ی خود می توانید نوع چاپ را تعیین نمایید.

پک مقوایی پذیرایی چیست؟

پک مقوایی پذیرایی چیست؟

پک مقوایی پذیرایی نوعی جعبه صندوقی شکل هستند که در قسمت بالای آن ها دو دسته برای حمل وجود دارد. آن ها برای قرار دادن اقلام پذیرایی استفاده می شوند و بسیار ساده و زیبا می باشند. پک های پذیرایی در میهمانی های رسمی و غیررسمی، کنفرانس ها، جلسات دفاعیه، همایش ها، مراسم ترحیم و غیره استفاده می شوند.

مزایای پک مقوایی پذیرایی چیست؟

  • پک مقوایی پذیرایی بسیار سبک بوده و حمل آن راحت است.
  • این پک ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند.
  • پک های پذیرایی به راحتی مونتاژ شده و استفاده از آن ها بسیار ساده می باشد.
  • پک های پذیرایی را می توان در تعداد کم سفارش داد و معمولا به هر تعداد دلخواه موجود هستند.
  • تهیه این پک ها بسیار راحت می باشد.
  • قیمت بسیار خوبی دارند و خرید آن ها مقرون به صرفه می باشد.
  • ظاهر شیک و زیبایی دارند و به مراسم جلوه و شکوه خاصی می بخشند.
  • استفاده از این پک ها نظم بیشتری به مراسم می دهد.
  • توزیع این پاکت ها بسیار راحت بوده و با اطمینان می توان دریافت که تمامی میهمانان پذیرایی شده اند.
  • دارای تنوع جنس و ابعاد می باشند.
  • آن ها قابلیت چاپ طرح دلخواه در تعداد کم را دارند.
  • کیفیت و استحکام پک های مقوایی پذیرایی بسیار خوب است.

چرا باید از پک مقوایی پذیرایی استفاده کنیم؟

چرا باید از پک مقوایی پذیرایی استفاده کنیم؟

شاید یکی از مهمترین قسمت های مراسم و میهمانی ها پذیرایی از میهمانان باشد. اما امروزه با آمدن بیماری کرونا نحوه ی پذیرایی در مراسم نیز تغییر کرد، زیرا افراد دیگر در ظروفی که با چند نفر شیر باشد، تمایلی به خوردن و نوشیدن ندارند. به علاوه ممکن است در بعضی مراسم و محافل فرصت و فضای مناسب برای پذیرایی وجود نداشته باشد. بنابراین مردم برای رعایت بهداشت بیشتر و نیز صرفه جویی در زمان و همچنین پذیرایی شایسته تر به استفاده از پک های مقوایی پذیرایی روی آوردند.

این پک ها علاوه بر ظاهری آراسته و خوب که به مراسم شما جلوه یبیشتری می بخشند، برای هر شخص به صورت جداگانه بسته بندی شده و کاملا بهداشتی می باشند. مردم از آن ها استقبال کرده و با خیال راحت از اقلام خوراکی استفاده می نمایند. استفاده از این پک ها راحت بوده و به آسانی و به سرعت توزیع می شوند. با استفاده از پک های مقوایی پذیرایی می توان مطمئن بود که هیچ یک از میهمانان بدون پذیرایی خارج نشده باشند.

آن ها نظم بسیار خوبی به مراسم شما می دهند و جلوه ی خوبی به مراسم می دهند. میهمانان می توانند آن ها را در کیف خود قرار داده و یا به همراه خود ببرند.

این پک ها برای میزبان نیز حجم کارهای لازم را کاهش داد و در زمان آن ها صرفه جویی می کند تا با فراغ آسوده تری به برگزاری مراسم خود برسند.

 

پک مقوایی پذیرایی در چه مراسمی کاربرد دارد؟

  • پک مقوایی پذیرایی برای مراسم ترحیم
  • پک مقوایی پذیرایی برای جلسات دفاعیه
  • پک مقوایی پذیرایی برای جشن تولد و میهمانی های دورهمی و بزرگ
  • پک مقوایی پذیرایی برای همایش های عملی
  • پک مقوایی پذیرایی برای جشنواره های مختلف
  • پک مقوایی پذیرایی برای کنفرانس ها
  • پک مقوایی پذیرایی برای نمایشگاه ها و جشن های افتتاحیه
  • پک مقوایی پذیرایی برای رویدادهای هنری و ورزشی

جعبه های پذیرایی بهترین راه برای بسته بندی ناهار

pack3ساده ترین راه برای چیدن وعده های غذایی بچه ها یا صرف ناهار در محل کار، استفاده از جعبه های ناهار است. کودکان از رنگ های مختلف و سبک های خلاقانه جعبه ناهار لذت می برند. علاوه بر این، غذا در جعبه های پذیرایی ناهار تازه باقی می ماند. شما می توانید لوگو شرکت خود را برای گسترش و افزایش آگاهی در مورد برند خود اضافه کنید. این جعبه های پذیرایی ناهار فردی معمولاً در کلاس های درس، جشن ها و رویدادها استفاده می شود. ساده ترین راه برای معرفی یا تایید یک شرکت، ارائه این جعبه های پذیرایی ناهار سرگرم کننده است. این جعبه های پذیرایی ناهار شخصی اقلام غذایی شما را از قفسه های آشپزخانه گرفته تا مهمانی ها نگهداری می کنند. اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای طراحی و چاپ جعبه های پذیرایی سفارشی خود هستید، جعبه های پذیرایی ما را بررسی کنید تا سبک مناسب برای برند یا شرکت خود را بیابید.

قرار گرفتن در معرض بیشتر برند شما

اگر به دنبال بهترین راه برای بازاریابی برند خود هستید با ما تماس بگیرید. ما جعبه های پذیرایی سفارشی را مطابق با انتظارات مشتریان خود طراحی می کنیم. مصرف کنندگان در جعبه های مونتاژ شده خود برای ناهار از ما استقبال می کنند و از آن لذت می برند. برای مهمانی ها، بزرگسالان، کودکان و محل کار، جعبه های پذیرایی را طراحی می کنیم. شما می توانید جعبه های مورد علاقه خود را از مجموعه ما انتخاب کنید یا آن ها را به روشی که می خواهید طراحی کنید. بهترین سبک جعبه پذیرایی ا را انتخاب کنید، چه می خواهید ناهار را برای دفتر خود بسته بندی کنید یا برای یک پیک نیک برنامه ریزی کنید. کسانی که در حال حرکت غذا می‌ برند با جعبه ‌های پذیرایی که به زیبایی ساخته شده ‌اند، استقبال می ‌شوند.

جعبه های پذیرایی با قیمت مناسب به فروش می رسند. هزینه های ارزان تر ممکن است به این معنی نباشد که کارایی جعبه های پذیرایی تحت تأثیر قرار می گیرد. ما ثبات و پایین ترین قیمت ممکن جعبه های پذیرایی خود را تضمین می کنیم. خریداران ما به جعبه های پذیرایی علاقه دارند. سبک، مواد تولیدی و رنگ های این جعبه ها به همان اندازه که می خواهید عالی است. با جعبه های پذیرایی، مهمانی های خود را خاص کنید یا ناهار کودکان خود را با ظاهری دوست داشتنی آماده کنید.

فواید استفاده از جعبه های پذیرایی چیست؟

چه به دنبال راهی ارزان برای تبلیغ کسب و کار خود باشید و چه به دنبال روشی زیباتر برای دادن ظاهری حرفه ای به مراسم خود هستید، جعبه های پذیرایی چاپ شده راه حل عالی را ارائه می دهند. با جعبه های پذیرایی، می توانید از تکنیک های مختلف چاپ خلاقانه برای ایجاد بهترین تاثیر استفاده کنید. جعبه های پذیرایی نسبت به سایر انواع جعبه ها مزایای متعددی دارند. در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. متوجه خواهید شد که این جعبه ها شانس بیشتری برای جلب توجه دارند.

طیف گسترده ای از جعبه های پذیرایی چاپ شده سفارشی با قیمت عمده ارائه می شود. آن ها در اندازه های مختلف هستند و به راحتی قابل حمل هستند. آن ها برای بسته بندی مواد غذایی ایده آل هستند، زیرا به راحتی باز و بسته می شوند. این جعبه های پذیرایی چاپ شده می توانند همراه با آرم یا شعار شما باشند.

اگر به دنبال جعبه های پذیرایی چاپ شده منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید، بسته بندی و چاپ سفارشی چیزی است که باید به سراغ آن بروید. هزاران طرح و سبک، گزینه های چاپ بی شمار، مواد مختلف و افزونه های بی شماری وجود دارد. از ابتدایی ‌ترین جعبه ‌های پذیرایی گرفته تا پیچیده ‌ترین، آن ‌هایی که طراحی شده ‌اند، بسته ‌بندی مناسبی را برای رفع نیازهای خود پیدا خواهید کرد.

جعبه های پذیرایی سفارشی بهترین راه برای بسته بندی محصولات برای حمل و نقل هستند. ظروف پذیرایی ساخته شده از مقوای راه راه یا مواد مبتنی بر کاغذ، ظاهری حرفه ای به محصولات شما می بخشد. به علاوه آن ها مقرون به صرفه و حمل آسان هستند. و از آنجایی که آن ها به صورت مسطح حمل می شوند، جمع آوری آن ها نیز آسان است. پس از مونتاژ، جعبه های پذیرایی به راحتی حمل و نگهداری می شوند. شما به راحتی می توانید لوگو و سایر عناصر نام تجاری خود را خارج از جعبه خود بگنجانید.

چاپ سفارشی جعبه های پذیرایی

چاپ سفارشی جعبه های پذیراییجعبه های پذیرایی قابل تنظیم هستند و کیفیت استثنایی را ارائه می دهند. طراحی منحصر به فرد به شما امکان می دهد هر طرحی را که می خواهید، بسازید. این جعبه به شما امکان می دهد تا محصولات شما را به زیبایی هر چه بیشتر و بدون افت کیفیت نمایش دهید. آن ها می توانند اقلام مختلفی از شیرینی گرفته تا پاپ کورن و حتی اسباب بازی را بسته بندی کنند. بنابراین دیگر هرگز با کمبود فضا یا بسته بندی مواجه نخواهید شد.

جعبه های پذیرایی سفارشی در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارند. آن ها بهترین انتخاب بسته بندی برای طیف گسترده ای از محصولات هستند. با فضای کافی برای برندسازی، شکل دادن و نگهداری بسیاری از کالاها آسان است. آن ها یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما هستند. مشتریان شما می خواهند ببینند چه چیزی داخل جعبه است و اگر تازه باشد احتمال خرید آن بیشتر است. و در خرید جعبه های پذیرایی سفارشی صرفه جویی خواهید کرد.

چه محصولات شما برای یک فروشگاه خرده ‌فروشی، مراسم و غیره باشد، یک جعبه پذیرایی سفارشی می ‌تواند تجربه کلی را برای مشتریان شما بهبود بخشد. این جعبه ها می توانند اقلام شما را حفظ کنند و به مشتریان اجازه دهند آن ها را به خانه ببرند. جعبه های پذیرایی سفارشی نیز به شما آزادی خلاقیت کامل می دهد. هر سبک، رنگ یا شکلی را انتخاب کنید که محصولات شما را متمایز کند. وقتی نوبت به جعبه پذیرایی سفارشی شما می ‌رسد، محدودیتی وجود ندارد.

جعبه های پذیرایی یک راه حل بسته بندی همه کاره هستند. آن ها دارای یک شکل ایستاده با یک دسته قفل خودکار در بالا هستند. شکل ایستاده، آن ها را برای حمل راحت می کند و بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی و ظروف مصرفی است. برند شما با این جعبه ها از رقبا متمایز خواهد شد. این جعبه ‌های سفارشی باعث می ‌شوند محصولات شما در میان جمعیت برجسته شوند.

مشتریان و میهمانان اهمیت یک جعبه زیبا، بادوام و خلاقانه را درک می کنند. کارشناسان می توانند به شما در طراحی بسته ای با گزینه های سفارشی سازی بی حد و حصر کمک کنند و تأثیری ماندگار بر مشتریان خود بگذارند. جعبه های پذیرایی قابل بازیافت، سازگار با محیط زیست و بادوام هستند. علاوه بر این ما می ‌توانیم لوگو شما را برجسته کنیم و لمینیت خاصی به بسته ‌بندی اضافه کنیم تا جلوه بهتری داشته باشید.

جعبه پذیرایی نوعی جعبه است که از مواد مقوایی بادوام ساخته شده است. بالای جعبه به یک دسته برای حمل تا می شود. این جعبه ها برای بسته بندی انواع کالاها از جمله مواد غذایی ایده آل هستند. شکل مثلثی آن ها از کیفیت غذا محافظت و حفظ می کند. جعبه های پذیرایی برای بسته بندی مواد غذایی عالی هستند، زیرا بادوام و جذاب هستند و درب ها و کناره ها از ورود آلاینده ها جلوگیری می کند.

جعبه های پذیرایی برای تحویل اقلام خوراکی شما عالی هستند. از بین طرح ‌های لمینیت مات یا بدون روکش انتخاب کنید. از میان رنگ ‌های ثابت یا تم جذاب انتخاب کنید، و بسته ‌بندی شما مطمئناً از بین مردم متمایز خواهد شد. هیچ راهی بهتر از یک جعبه منحصر به فرد و شیک برای پذیراییاز میهمانان شما وجود ندارد.

جعبه های پذیرایی یک انتخاب عالی برای هر هدیه یا محصول خرده فروشی است. آن ها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و راحت برای جمع آوری هستند. می توانید از آن ها به عنوان کیف برای هدایای کوچک مانند آب نبات استفاده کنید. انواع جعبه های پذیرایی موجود است، از جمله جعبه های ترحیم و یا پک دفاع، که با هر سبک یا رنگ بسته بندی مطابقت دارد. جعبه ها بادوام هستند و حمل و نقل آسانی دارند.

جعبه های پذیرایی نیز راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. شکل یک قاب عالی برای محصولات است و دستگیره ها تجربه حمل راحت را ایجاد می کنند. بهترین قسمت در مورد آن ها این است که قابل بازیافت هستند. جعبه ‌های پذیرایی یک انتخاب فوق ‌العاده هستند، چه در حال ارسال غذا یا هدیه باشید. این جعبه های پذیرایی بادوام هستند و به راحتی از محصولات شما محافظت می کنند.

با جعبه های پذیرایی کرافت قابل تنظیم، می توانید هر سبکی را که دوست دارید، انتخاب کنید. جعبه های پذیرایی کرافت سفارشی یک گزینه عالی برای بسیاری از مشاغل هستند و برای هر محصولی عالی هستند.