وقتی از فروشگاه ها بازدید می کنید، حتماً متوجه بسته هایی شده اید که به راحتی در هر جایی قرار می گیرند. قفسه های یخچالی یا معمولی. این ها پاکت زیپ دار پنجره دار زیپ کیپ هستند. چند دلیل وجود دارد که چرا برندها بسته بندی های مقوایی را کنار می گذارند و به پاکت های زیپ دار انعطاف پذیر روی می آورند تا محصولات خود را بهتر تبلیغ کنند، محافظت کنند و فروش را بهبود بخشند، در واقع دلایل زیادی وجود دارد. از تولید تا خرید، پاکت های زیپ کیپ مزایای متعددی را هم برای تولید کنندگان و هم برای خریداران فراهم می کنند.

مزایای پاکت زیپ دار پنجره دار چیست؟

در اینجا چندین مزیت پاکت های زیپ دار وجود دارد:

شکل و ساختار

پاکت های زیپ دار را می توان در اشکال و اندازه های مختلفی ساخت. خریداران بیشتر با داشتن پاکت استاندارد آشنا هستند، پاکتی با ته گرد که در حالی که خالی است، صاف تا می شود. پاکت های پنجره دار نیز می توانند به شکل های سفارشی برش داده شوند تا در قفسه ظاهر شوند.

گرافیک

چاپ فلکسوگرافی برای بسته ها در بین تمام گزینه های چاپ بسته بندی همه کاره ترین است و می تواند گرافیک HD شگفت انگیز را برای پاکت ایستاده شما ایجاد کند. چاپ فلکسوگرافی دقیق ترین کنترل جوهر را فراهم می کند و روی طیف وسیعی از فیلم ها قرار می گیرد. در ترکیب با این تکنیک پیشرفته چاپ، پاکت های پنجره دار می توانند بهترین و چشم نوازترین گرافیک را در حالی که در قفسه هستند، به محصول شما ارائه دهند.

حمل و نقل و انبارداری

پاکت های زیپ دار نیز باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های توزیع می شوند. بسته به پاکت و محلول بسته بندی اصلی، می توان 5 تا 10 برابر تعداد واحدها را با استفاده از پالت های کمتر در یک کامیون جا داد. از آنجایی که بسته بندی نیز سبک تر است، هزینه سوخت هر کامیون کمتر است. می‌توان مقدار بیشتری از محصول خود را در فضای کمتری ذخیره کرد و جا به ‌جایی آن به زمان و کار کمتری نیاز دارد.

کم هزینه تر

تغییر به پاکت های زیپ کیپ و بسته بندی انعطاف پذیر، به طور کلی، جادویی نیست. اگر به دنبال کاهش هزینه مواد هستید. هزینه بسته بندی سفت و سخت در هر واحد 3 تا 6 برابر بیشتر از بسته بندی انعطاف پذیر است. قیمت کارتن های تاشو چاپی حدود دو برابر بسته بندی انعطاف پذیر است. به سادگی انتخاب کنید.

ایمنی محصول

پاکت های زیپ دار به تازه ‌تر ماندن غذا برای مدت طولانی ‌تر کمک می ‌کنند و مانعی عالی برای محافظت در برابر عوامل ایجاد می‌ کنند. از فیلم های مقاوم در برابر سوراخ شدن می توان برای محافظت از محصولات شما در حین حمل و نقل استفاده کرد و تعدادی از فیلم های تخصصی می توانند محافظت بیشتری در برابر رطوبت، آلودگی ها، اشعه ماوراء بنفش و چندین عامل خارجی دیگر داشته باشند.

پایداری

پاکت های زیپ دار برای محیط زیست مفید هستند. بسته بندی انعطاف پذیر به طور کلی از مواد کمتر و انرژی و آب کمتری برای تولید استفاده می کند و در نتیجه ترکیبات آلی فرار کمتری تولید می شود. جدا از صرفه جویی در هزینه، وزن سبک تر و اندازه جمع و جورتر آن ها می تواند در انتشار سوخت در حین حمل و نقل صرفه جویی کند. هر ماده غیر قابل بازیافتی که استفاده می شود، فضای کمتری را در محل دفن زباله نسبت به نمونه های صلب خود اشغال می کند. پاکت های پنجره دار قابل بازیافت یا تجزیه زیستی هستند، بدون اینکه به ایمنی و کیفیت لطمه ای وارد شود.

پاکت های زیپ دار پنجره دار زیپ کیپ چگونه ایجاد شده و تکامل یافتند؟

همانطور که بسته ‌بندی کیسه ‌ای ایستاده همچنان در حال رشد است، به تکامل پاکت ‌های انعطاف ‌پذیر زیپ کیپ نگاه می‌کنیم، چرا شرکت ‌ها به طور مداوم عاشق آن ها می ‌شوند.

DoyPack در فرانسه در سال 1968 با لوئیس دوین، مدیر عامل یک تولید کننده بسته بندی، اختراع ایالات متحده را برای طراحی بسته بندی کیسه ای ایستاده به دست آورد. اگرچه این طرح در آن زمان اعلام شد، اما جایگزین گران قیمتی برای کارتن و شیشه بود، بنابراین فقط تعدادی از برندها معتقد بودند که مقرون به صرفه است.

رونق واقعی محصولات بسته بندی زیپ کبپ پس از منقضی شدن حق ثبت اختراع برادران Doyen به طرز محسوسی رخ داد. سپس بازار به سمت غذاهای کودک با پاکت های زیپ کیپ و در نهایت محصولات غذایی گسترده تر مانند سس ها، چاشنی ها و نوشیدنی ها حرکت کرد.

اکنون به نظر می ‌رسد که راه ‌حل ‌های انعطاف‌ پذیر برای برندها و خرده‌ فروشان با تمرکز بر راحتی با بسته ‌بندی پاکت های زیپ دار به طور فزاینده‌ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

چرا از پاکت زیپ دار پنجره دار زیپ کیپ استفاده می شود؟

آرایه ای از ویژگی های ارزش افزوده

از بریدگی های پارگی، دهانه ها، نوار چسب و زیپ ها، انواع ویژگی های بسته شدن موجود با بسته بندی کیسه ای ایستاده بی پایان است. این نه تنها به مصرف کننده در باز کردن و استفاده مجدد کمک می کند، بلکه برخی از فناوری های بسته شدن حتی می توانند عمر مفید محصول را بهبود بخشند. با توجه به اینکه 92٪ از مصرف کنندگان معتقدند که حفظ تازگی یک بسته مهم است، آیا جای تعجب نیست که پاکت پنجره دار زیپ کیپ برای کمک به تازه تر ماندن محصولات برای مدت طولانی تری مورد استقبال قرار گیرد.

خطر کمتر برای محیط زیست

اگرچه وقتی صحبت از راه ‌حل‌ های بسته ‌بندی به میان می ‌آید، تقاضای فزاینده ‌ای برای برندها وجود دارد که سهم خود را برای محیط زیست انجام دهند. پایداری و سیاست های سازگار با محیط زیست به بخش بزرگی از معقولیت شرکتی تبدیل شده است.

با نسبت محصول به بسته بندی 33:1، پاکت پنجره دار زیپ کیپ محصول بیشتری را برای فضای کمتر در مقایسه با ظروف سفت و سخت مانند بطری های شیشه ای ارائه می دهند. این یک اثر ضربه ‌ای بر زنجیره تامین دارد که منجر به کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و کاهش ردپای کربن می ‌شود.

بهبود حضور قفسه و نمایش خوب

پاکت پنجره دار زیپ کیپ با طراحی پانل جلویی گسترده، نوردهی عالی را برای محصول در قفسه ارائه می دهند. ویژگی‌ های اضافی مانند پنجره ‌های اختیاری، قبل از خرید به مصرف‌ کننده اوج پنهانی از محصول شما را می ‌دهد. گزارش ها نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان معتقدند دیدن مواد غذایی در بسته‌ بندی بسیار مهم است و 40 درصد از مصرف ‌کنندگان اعلام کرده‌ اند که یک محصول را به جای رقیب انتخاب می‌ کنند، زیرا بسته ‌بندی به آن ها اجازه می ‌دهد محصول را در داخل بسته ‌بندی ببینند.

مواد مورد استفاده در کیسه های انعطاف پذیر همچنین به محصولات کمک می کند تا در برابر شکستن، شکستگی و پاره شدن هم در مسیر و هم در محل در طبقه مغازه مقاومت کنند. با افزایش روزافزون رقابت برای فضای قفسه ‌های خرده ‌فروشی، به نظر می ‌رسد گزینه ‌های انعطاف‌ پذیری که خطر آسیب کمتری را ایجاد می‌ کنند و حضور بهتر قفسه ‌ها را فراهم می‌ کنند، قلب سوپرمارکت‌ ها را به دست آورده ‌اند.

تغییر تقاضای مصرف کننده

از آنجایی که مصرف کنندگان دائماً در حال حرکت هستند، قابلیت حمل و راحتی به ویژگی های بسته بندی مهمی تبدیل شده است که برندها باید در نظر بگیرند. تحقیقات از نیاز روزافزون به راحتی پشتیبانی می ‌کند، زیرا تقریبا نیمی از بزرگسالان پیشنهاد می ‌کنند که بسته ‌بندی قابل حمل باشد. پاکت پنجره دار زیپ کیپ راه حل عالی برای غذا در حال حرکت هستند و گزینه های قابل آب بندی مجدد، امکان استفاده های متعدد را فراهم می کند که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و ضایعات شود.

تنوع مکانیسم های بسته شدن همراه با بهبودهای عملی در ماندگاری، ضایعات و قابلیت استفاده مجدد، تعادل کاملی بین شکل بسته بندی و عملکرد ایجاد می کند. ما معتقدیم که پاکت های ایستاده به معنای واقعی کلمه تا چند سال آینده در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد.