هدایای نفیس تبلیغاتی از جمله پر طرفدار ترین هدایای تبلیغاتی بشمار می آید، علت این موضوع مخاطب هدف این هدایاست که معمولا مدیران عالی رتبه سازمان ها و شرکت های بزرگ و یا پزشکان، وکلا و… می باشد. توجه داشته باشید که در چاپ هدایای تبلیغاتی نفیس باید بیش از حد دقت کرد، چاپ با ابعاد بزرگ نام برند شما بروی یک کتاب یا تابلو نفیس باعث می شود که مخاطب شما از آن استفاده نکند. بهترین گزینه برای درج متن تبلیغاتی برای تابلو و کتب نفیس استفاده از حک لیزر و پلاک فلزی همراه با حک لیزر می باشد.

چرا اهدا کتب نفیس و تابلوهای نفیس تبلیغاتی را باید انتخاب کنیم؟

اهدا کتب نفیس و تابلوهای نفیس تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و یونیک می باشد. این هدایای تبلیغاتی نفیس در جهت حفظ آثار ارزشمند و احترام به تمامی علاقمندانی است که به کتاب های نفیس و منحصر بفرد و تمامی کسانی که می خواهند  با سرمایه گذاری مادی و معنوی خود فرهنگ و هدیه آثار مکتوب را جانی دوباره بخشند و با اهداء کتابهای ارزشمند آیینه تمام نما از شخصیت فرهنگی خود و ترویج ادب و هنر اصیل ایرانی باشند.

انبوهی  از نمونه های کتب نفیس و تابلوهای نفیس تبلیغاتی به قلم خو شنویسان مختلف  به همراه نگار گری و تذهیب  و تشعیر در بازار دیده می شود. در نگاه نخست؛ قاب آثار با نقش و نگار ایرانی جلب توجه می کند. اوج این چشم نوازی با نقوش انتزاعی و پیچش های اسلیمی و ختایی به شکل لچک و ترنجی زیبا و برجسته در پشت جعبه ی مقوایی کتب به نمایش گذاشته شده است.

کتب نفیس و تابلوهای نفیس تبلیغاتی در چه مواردی کاربرد دارند؟

همه ما کمی تجمل را در زندگی خود دوست داریم، و زمانی که به شکل یک هدیه باشد، همه از آن استقبال می کنند. ارائه هدایای لوکس و محصولات تبلیغاتی نشان می دهد که مخاطبان خود را درک می کنید. هنگامی که می خواهید قدردانی خود را از مخاطبین با ارزش نشان دهید، مانند:

  • برندهای لوکسی که با آن ها شریک هستید.
  • مشتریانی که از برند رده بالای شما خرید می کنند.
  • مدیران و مقام های ارشد شرکت ها که با آن ها کار می کنید.
  • مقامات سیاسی و دیپلمات ها.

در کتب نفیس و تابلوهای نفیس تبلیغاتی چه هنرهایی مشهود است؟

هنر کتاب آرایی که از قرن چهارم به بعد رواج یافته، در فرایند سیر و تحول خود به تمام عناصر تزئینی مورد نیاز خود دست یافته است. نظم دقیق و تناسب بین متن و تصاویر و همنوایی موزون در خط و نقاشی و ….. به تدریج نظم زیبایی شناسی شگفت آوری را ایجاد کرده است. می توان ادعا کرد صور خیال در شعر فارسی و در نگارگری ایرانی (که در کتب و تابلوهای نفیس مشهود است) هم از حیث آفرینش هنری و زیبایی شناسی و هم از نظر بینشی، با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ داشته و بر هم منطبق است. پیوند میان هنر و ادبیات در فرهنگ ایرانی، عامل مهمی در شکوفایی و مانایی آن هاست.

هنر تجارتی، هنری که تابع و منطبق با مصارف تجاری باشد (به عنوان مثال پوستر سازی برای تبلیغ کالا؛ طراحی بسته بندی؛ طراحی برای کاغذ دیواری، مصور سازی تقویم یا مجله، و غیره).

این اصطلاح، در معنای وسیع تر، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، و نقاشی و مجسمه سازی برای نیازهای بازار را نیز در بر می گیرد. ضمنا با آثار بازاری یعنی آن آثاری که فاقد ارزش های زیبایی شناختی اند، اشتباه نشود.

هنر ایران تجلی ذوق و اندیشه و معرفت ناب ایرانی است که همواره از چشمه ی زلال و جوشان اشراق و عرفان ایران زمین سیراب شده است. نگرش هنر مندان خلاق ایران به جهان هستی در طول تاریخ چند هزارساله ی ایران همواره نگاهی فلسفی و عمیق و معنوی بوده که در نهایت به خلق نقوش و نگاره های پر از استعاره و تمثیل انجامیده است.

از آغاز هزاره های نخستین اندیشه کمال یا کمال جویی در ساحت هنر به تدریج منجر به پدید آمدن ساختاری در ذهن هنرمندان شد که در روند تکاملی خود به دایره خلاقیت و ابتکار راه یافت.

در عرصه بی کران آفرینش های هنری ایران عنصر اساسی و جدایی نا پذیر (تزئین و نقوش تزئینی) پیوسته و مدام ماهیت هنر را حفظ کرده و از دیرترین ایام موضوع جدایی ناپذیر هنر تلقی شده است. همان عنصری که برتری مقام ایران را رقم زده است.

این هنرها و هنر خوشنویسی در آثار نفیس کتب و تابلوهای ایرانی نمود پیدا کرده و ارزش آثار را فراتر از ارزش تجاری آن ها برده است. کتب نفیس و تابلوهای نفیس ایرانی امروزه می توانند به عنوان یک هدیه ارزشمند تبلیغاتی برای افراد خاص و درجه بالا بهترین گزینه برای قدردانی باشند.