تبلیغات سنتی و استراتژی ‌های بازاریابی از طریق تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، روزنامه‌ ها و سینما و بیلبوردهای تبلیغاتی اغلب گران است و نیاز به منابع زیادی دارد. بنابراین، تبلیغ برند با تیشرت تبلیغاتی یک راه عملی برای تبلیغات است. این هدایای تبلیغاتی رسانه‌ های بازاریابی برای استارت ‌آپ ‌ها و شرکت‌ های مقیاس کوچک با بودجه متوسط ​​کاملاً مناسب نیستند. این جایی است که طرح های سفارشی تیشرت برای تبلیغ برند وارد می شوند.

تیشرت های تبلیغاتی راهی عالی برای جذب و محبوبیت برند شما در منطقه خاص شما هستند. این علاقه را به خود جلب می کند و پایگاه مشتری ایجاد می کند و از طرف شما نیاز زیادی ندارد.

اگر با هدیه دادن یک تیشرت سفارشی با آرم و پیام خود به کارمندان خود شروع کنید، به شما کمک می کند. علاوه بر این هنگامی که در یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری هستید، می توانید تیشرت های سفارشی خود را به مشتریان یا شرکت کنندگان هدیه دهید.

اما مهم ترین عامل در این کمپین طراحی و کیفیت تیشرت است، مطمئن شوید که برای مشتریان شما جذاب است. نکته کلیدی این است که شما یک تیشرت بسازید که مشتریان شما دوست دارند در فضای باز بپوشند. بنابراین هم چاپ و هم پارچه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

مزایای داشتن بهترین تیشرت تبلیغاتی برای تبلیغ برند چیست؟

مزایای داشتن بهترین تیشرت تبلیغاتی برای تبلیغ برند چیست؟

اجازه دهید بیشتر به این موضوع بپردازیم که چگونه تی شرت های تبلیغاتی می توانند برای تبلیغ برند شما مفید باشند.

تیشرت ها همیشه مورد تقاضا هستند

تیشرت بهترین کالای تبلیغاتی است که به عنوان پوشاک انحصاری ایستاده است. آن ها هرگز از مد نمی افتند و به عنوان یک کالای تبلیغاتی با دوام در نظر گرفته می شوند.

خوبی تیشرت ‌ها این است که می‌ توانید طرح ‌های ارزشمند و منحصر به ‌فردی را روی تیشرت ‌ها بسازید، بدون اینکه از مد روز شدن در طول زمان واهمه داشته باشید.

زیرا با ظهور مد جدید، تیشرت را تغییر داده و تنظیم می کنید تا همیشه از آن به عنوان یک کالای تبلیغاتی استفاده کنید.

تبلیغات پیاده روی خوبی هستند

ایجاد تیشرت های سفارشی آسان، مقرون به صرفه است و گروهی از طرفداران و کارمندان فداکار را ایجاد می کند که آن ها را می پوشند و به سفیران برند در هر جایی که در جامعه می روند تبدیل می شوند.

به این ترتیب، مردم برند شما را می بینند و آشنا می شوند و در نتیجه با هزینه کمتر، دید بالایی ایجاد می کنند.

به علاوه اگر در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام وارد شود، فوراً فالوورها و طرفداران زیادی، چه آنلاین و چه در همسایگی خود خواهید داشت.

با استفاده آگاهی از نام تجاری مقرون به صرفه و آسان است

با استفاده آگاهی از نام تجاری مقرون به صرفه و آسان است

سفارشی سازی محصول بهترین راه حل برای رسیدن به هدف شخصی است. و تیشرت های سفارشی می توانند بهترین گزینه برای برجسته کردن برند شما باشند.

بازاریابی در چارچوب بودجه، به ویژه برای استارت آپ ها، سفارشی سازی تیشرت یک راه حل بازاریابی مقرون به صرفه در دراز مدت است.

علاوه بر این برای بهره ‌مندی از مزایای سفارشی ‌سازی، باید تیشرت ‌ها را با استفاده از نرم ‌افزار طراحی تیشرت با گرافیک ‌های قابل مشاهده و ساده شخصی ‌سازی کنید. برای مقرون به صرفه کردن آن، منطقه چاپ را با اندازه گرافیکی کوچکتر کاهش دهید.

به یاد داشته باشید برای طراحی بیشتر از سه رنگ استفاده نکنید. در غیر این صورت به هزینه های شما بیشتر می شود.

ایمان و حفظ مشتری را افزایش می دهد

محصولات تبلیغاتی مانند ‌تیشرت ‌های سفارشی، وقتی محصول را توسط خودشان طراحی می‌ کنند، اعتماد مشتری را ایجاد می‌ کنند.

اگرچه مشتریان طراحی می ‌کنند، اما شما بهترین ارائه‌ دهنده خدمات هستید که می ‌توانید فایل طراحی را به تصویر اصلی که روی محصول چاپ شده و ارسال می‌شود، تبدیل کنید.

مشتریان احساس رضایت می کنند و از نظر عاطفی خود را با نام تجاری مرتبط می کنند که به شما کمک می کند در هر کسب و کاری به عالی ترین موفقیت دست یابید، یعنی حفظ مشتری.

این نوعی حرکت شکرگزاری از سوی مشتریان است که برای ایجاد پیوند شخصی با کاربران ضروری است.

جلوتر از رقبای خود حرکت کنید

بهترین چیز در مورد تیشرت های شخصی سازی شده این است که می توانید نام یا نشان تجاری خود را روی آن ها قرار دهید. شما را از دیگران یا رقبایتان متمایز می کند.

برای چاپ شعارها، نام ها و اعداد ساده از بوم یا پیراهن های ساده استفاده کنید تا به راحتی مطابق با پایگاه مشتری هدف که در دراز مدت در ذهن مردم باقی می ماند، بسازید.

همه دوست دارند یک تیشرت جدید بپوشند و چیزی که خود طراحی شده است، می پوشند. روی برند شما تاثیر می گذارد، یعنی هر بار که مردم آن را می پوشند، شما را به یاد می آورند.

بنابراین تبلیغ برند تیشرت شما را از رقبای خود متمایز می کند.

شروع کننده مکالمه با مشتریان هستند

‌تیشرت ‌های مارک ‌دار اغلب مکالمه ‌ای را آغاز می‌ کنند و علاقه‌ ای به شرکت یا رویداد ایجاد می ‌کنند. اولین مجموعه افراد برای هدف قرار دادن مشتریان، اعضا یا شرکت کنندگان فعلی.

شما می توانید با ارائه یک شروع کننده مکالمه از حلقه دوستان آن ها و تأثیر آن ها استفاده کنید، که در نهایت باعث گسترش مخاطبان شما و دستیابی به مشتریان بیشتری می شود.

اگر به مشتریان خود یک تیشرت مارک بدهید، احساس رضایت بیشتری می کنند و این پیوند باعث می شود احساس کنند بخشی از برند شما هستند. وقتی نسبت به برند شما احساس رضایت داشته باشند، قطعاً در حلقه خود در مورد آن صحبت خواهند کرد.