خرید جعبه و کارتن پستی در تعداد کم انتخاب هوشمندانه ای برای برندهای دوستدار محیط زیست می باشد. آن ها نوعی جعبه آماده هستند که یک بسته بندی بادوام است که از مقوای ایفلوت چند لایه 100٪ قابل بازیافت ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که در حین حمل و نقل، سطح بالایی از محافظت را ارائه دهند. آن ها یک بسته بندی ضروری برای خرده فروشان آنلاین هستند و برای حمل و نقل پوشاک، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، هدایا، ابزارهای فناوری و لوازم جانبی خانگی ایده آل هستند.

مزایای جعبه و کارتن پستی چیست؟

جعبه و کارتن پستی سازگار با محیط زیست چاپ شده سفارشی

جعبه ‌های پستی کرافت قهوه ‌ای ساخته شده از مقوای موجدار چند لایه می باشند که استحکام بالایی دارند. می توان آن ها را در هر شکل یا اندازه ای ساخت تا مکمل هر محصولی باشد و آن ها را با چاپ افست یا چاپ صفحه با کیفیت بالا چاپ کرد تا پیام بازاریابی، لوگو یا نام تجاری شما زنده شود. روکش ‌های سطح بالا شامل لمینیت مات و براق است و بدون محدودیت در تعداد رنگ ‌های مورد استفاده، می ‌تواند در طراحی آثار هنری مرزها را کنار بگذارد.

جعبه و کارتن پستی مهربان در کیف پول، مهربان در محیط

جعبه های پستی کرافت چاپ شده سفارشی یک راه حل بسته بندی مقرون به صرفه برای خرده فروشانی است که محصولات را در سطح ملی و بین المللی ارسال می کنند. آن ها سبک وزن هستند، بنابراین می توانند به صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل کمک کنند، و با طیف وسیعی از پوشش های چاپی و رنگ ها برای تکمیل هر برند قابل تنظیم هستند. آن ها برای کسانی که به دنبال دستیابی به ظاهری طبیعی و در عین حال چشم نواز هستند، ایده آل هستند و با محصولات شما و اشتیاق ما به طراحی، می توانیم مجموعه ای از بسته بندی های سازگار با محیط زیست را ایجاد کنیم که هم شما و هم مشتریانتان آن را دوست داشته باشند.

جعبه ها و کارتن های پستی در اندازه ها، شکل ها و مواد مختلفی عرضه می شوند

جعبه های پستی ساخته شده از مقوا راه راه به اندازه کافی محکم هستند تا از بسته بندی و حمل و نقل ایمن اقلام شکننده اطمینان حاصل کنند.

آن ها از بسیاری از خرده فروشان، چه آنلاین و چه آفلاین در دسترس هستند. با این حال، اگر مراقب نباشید، هزینه جعبه های حمل و نقل می تواند به سرعت افزایش یابد. به همین دلیل است که خوب است بدانید از کجا جعبه های حمل و نقل را ارزان بخرید.

جعبه های حمل و نقل پستی در اندازه ها، شکل ها و مواد مختلفی عرضه می شوند. قیمت ها می تواند بر اساس اندازه آن ها و کیفیت مواد افزایش یابد.