چاپ فاکتور فوری و فاکتور فروش به عنوان رسید درخواست کالا توسط مشتری برای کالای به فروش رفته می باشد و  یک فاکتور به طور کلی توضیحات و مقدار مورد فروش یا خدمات ارائه شده را فهرست می کند. چاپ فاکتور فروش  و نگهداری فاکتور، سابقه فروش برای هر دو فروشنده و خریدار است.

مورد فاکتور: صورتحساب که در آن مورد سهام شامل، به عنوان مثال فروش مواد غذایی مانند، برنج، شکر، میوه ها و غیره

فاکتور حساب: فاکتور بدون آیتم، فقط دفترچه یا حساب استفاده می شود، به عنوان مثال خدمات معماری

موارد مختلف در چاپ فاکتور فوری

موارد مختلف در چاپ فاکتور فوری

نام مشتری و اگر صورتحساب مورد را انتخاب کنید، بر روی دکمه صورتحساب مورد کلیک کنید و اقلام سهام، کمیت، نرخ و غیره را وارد کنید. اگر یک حساب کاربری دارید، بر روی دکمه فاکتور حساب کلیک کنید، نام مشتری را وارد کنید و حساب را برای اعتبار انتخاب کنید، روایت را وارد کنید

چاپ فاکتور رسمی کاربن لس

چاپ فاکتور کاربن لس از جمله فاکتورهایی است. که برای ارائه به سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.و مورد قبول دارایی می باشد.

چرا چاپ فاکتور و کیفیت کاغذ فاکتور مهم است؟

بی تردید فاکتور اوراقی است که بعد از برند سازی و بازرایابی و بدست آوردن مشتری، نمونه کار ما و سلیقه ما و هویت شرکت ما از دیدگاه مشتری است.

چاپ فاکتور رسمی چگونه انجام می شود ؟

چاپ فاکتور رسمی معمولا به سه صورت چاپ فاکتور افست، چاپ فاکتور دیجیتال برای موارد فوری و چاپ فاکتور ریسوگراف است.

جنس کاغد فاکتور چیست ؟

جنس کاغد فاکتور چیست ؟

جنس کاغد فاکتور می تواند از  کاغذهای زخیم اندونزی برای تمام نسخه های فاکتور، یا نسخه اول 80 گرم و نسخ بعدی کاغذ نازک تراندونزی یا ایرانی (60 گرم ) باشد. در بعضی موارد برای تسریع در نوشتن فاکتور از  استفاده میشود که تا حدود 30% گرانتر از کاغذ معمولی است و انواعچینی ، ایرانی و اندونزی آن در بازار تهران موجود است.

شماره فاکتور رسمی چگونه انجام می شود ؟

شماره فاکتور به دو صورت دستی و در مواردی که فاکتور جهت ارائه به دارایی و برای شرکت باشد، می بایست از نوع برجسته یا ملخی باشد.

رنگ چاپ فاکتور رسمی کاربن لس چیست ؟

معمولا فاکتورها به صورت تک رنگ مشکی یا سرمه ای چاپ می شود. ولی در صورتیکه دارای لوگو و آرم رنگی باشد تا چهار رنگ نیز چاپ خواهد شد.

قیمت چاپ فاکتور چگونه تعیین می شود ؟

باید بدانید که در قیمت چاپ فاکتور موارد زیر دخیل است :

  • تعداد رنگ
  • جنس و مارک کاغذ
  • نوع زدن شماره
  • زمان تحویل