چاپ پاکت نامه می تواند تصویر حرفه ای شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند تا مشتریان آفلاین را در جامعه محلی خود هدف قرار دهید. ممکن است قبلاً زیاد به پاکت های تجاری خود فکر نکرده باشید. بسیاری از کسب ‌و کارها مدت‌ هاست که مزایای مثبتی که یک کسب ‌و کار می‌ تواند با استفاده از چاپ پاکت سفارشی از آن برخوردار شود، دست کم گرفته ‌اند. کسب ‌و کارها اغلب سریع تصور می‌ کنند که پست الکترونیکی بهترین انتخاب برای دستیابی به مشتریان بالقوه و موجود است. با این حال با ایفای نقش روزافزون فناوری در جامعه، افراد بیشتری از چاپ پاکت نامه به عنوان نوعی بازاریابی فیزیکی استقبال می کنند.

مزایای شگفت انگیز چاپ پاکت نامه برای کسب و کار موفق چیست؟

مزایای شگفت انگیز چاپ پاکت نامه برای کسب و کار موفق چیست؟

در اینجا پنج مزیت اصلی چاپ پاکت نامه برای بهبود موفقیت کسب و کار شما در بازار امروز آورده شده است:

1. یک ابزار تبلیغاتی پنهان است

بزرگترین مزیت پاکت های نامه تجاری این است که به عنوان یک ابزار تبلیغاتی پنهان عمل می کند. پاکت نامه شما می تواند به سرعت پیام برند، رنگ، لوگو و غیره را منتقل کند. این به برند شما کمک می کند تا از سایر حروفی که مخاطبان هدف دریافت می کنند، متمایز شود.

2. بازاریابی شخصی می باشد

بسته به اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی داشته باشید، می توانید پاکت های خود را تنظیم کنید. این می تواند مشتریان بالقوه یا موجود یا کسب و کار دیگری باشد که شما با آن کار می کنید. اگر چیزی منحصر به فرد در مورد آن وجود داشته باشد، مردم تمایل بیشتری به باز کردن پاکت شما دارند. روزانه پاکت های سفید کسل کننده و مواد بازاریابی در صندوق های نامه خود مملو هستند. گیرندگان شما برای باز کردن نامه شما که حاوی لوگو، برند و رنگ های منحصر به فرد است، احساس کنجکاوی خواهند کرد. یک پاکت نامه شخصی راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما به شیوه ای ساده و مختصر است.

3. بسیار مقرون به صرفه هستند

بسیار مقرون به صرفه هستند

چاپ پاکت سفارشی یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه است که می توانید از آن برای دریافت پاسخ از بازار هدف خود استفاده کنید. ما می توانیم کمپین شما را برای هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی خاص یا جمعیت شناسی مشتری خاص اجرا کنیم. نکته جالب در مورد این روش این است که می توانید با استفاده از پاکت های چاپ شده حرفه ای در تعدادی از گزینه های رنگی و چاپی، به نرخ فراخوانی بالایی دست پیدا کنید.

4. مشتریان آفلاین را نیز هدف قرار می دهد

در حال حاضر، فضای بازاریابی صندوق پستی در مقایسه با کانال های بازاریابی دیجیتال بسیار کمتر درهم است. یک شرکت به طور متوسط ​​حدود دو تا سه قطعه اقلام تبلیغاتی بدون آدرس در هفته دریافت می کنند. در مقایسه با صدها پیام تبلیغاتی الکترونیکی که روزانه دریافت می‌کنید، چاپ پاکت ‌های سفارشی به دلیل ملموس بودن و استفاده راحت از آن متمایز است.

5. کارایی ایمیل مستقیم را بهبود می بخشد

جدا از تبلیغات، می توانید از آن ها برای بهبود کارایی کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می ‌توانید به راحتی نامه ‌های ارسالی روزانه خود را به دسته ‌های مناسب تقسیم و سازماندهی کنید. این بر اساس کدگذاری رنگی سفارشی چاپ پاکت شما است و کار ارسال پاکت نامه را بسیار ساده تر می کند.