لیوان تبلیغاتی یک استراتژی بازارایابی بسیار مقرون به صرفه می باشد، زیرا این نوع هدایای تبلیغاتی در همه جا و در طول شبانه روز استفاده می شوند و برند شما را نمایش می دهند. لیوان ها تبلیغات چشم نوازی هستند و در جلسات و سمینارها به خوبی به چشم می آیند. مردم لیوان های تبلیغاتی را دوست دارند و از داشتن آن ها استقبال می کنند. لیوان ها جزء هدایای پرکاربرد هستند که بر روی میز کار و یا مکان های دیگر شناسایی برند را راحت تر می کنند. آن ها باعث وفاداری مشتری شده و مشتریان ارزش آن رادرک می کنند.

چرا باید لیوان تبلیغاتی را سفارش دهیم؟

چرا باید لیوان تبلیغاتی را سفارش دهیم؟

اگر در حال راه اندازی یک شرکت هستید یا در حال حاضر یک شرکت تاسیس دارید، همه به برندسازی نیاز دارید. این یکی از مهمترین چیزهایی است که مشتریان هنگام مشاهده خدماتی که ارائه می دهید، مشاهده می کنند.

یک شرکت باید هویت برند داشته باشد. این چیزی است که دستیابی به آن دشوار است و باعث می شود بسیاری از شرکت ها پول و زمان زیادی را برای انتقال ایدئولوژی شرکت خود صرف کنند. هنگامی که از لیوان ها برای تبلیغ استفاده می کنید، نه تنها یک روش بسیار موثر بلکه یک راه بسیار مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما است.

شما می توانید لیوان هایی برای برندسازی تجاری، اهداف شرکتی یا حتی برای اهداف هدیه داشته باشید. ما در فرآیند چاپ خود از بهترین کیفیت لیوان ها استفاده می کنیم.

لیوان های چاپی یک راه بسیار همه کاره برای تبلیغ یک برند هستند، زیرا می توان از آن در هر جایی از دفتر تا خانه استفاده کرد. می توان از آن برای آب آشامیدنی، قهوه و یا حتی به عنوان جاقلمی استفاده کرد. این لیوان را می توان در زندگی روزمره استفاده کرد و آن را بسیار در دسترس و برای تبلیغ برند آسان می کند. نمایش پیام خود بر روی لیوان به طور مداوم، و آن را به باقی مانده ثابت از نام تجاری شرکت تبدیل می کند.

مزایا لیوان تبلیغاتی برای کسب و کار شما چیست؟

استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه

لیوان های تبلیغاتی در مقایسه با سایر استراتژی های تبلیغاتی هنگام تلاش برای ساخت یک برند مقرون به صرفه هستند. از آنجایی که محصولات تبلیغاتی مانند لیوان از شخصی به شخص دیگر منتقل می شوند.

از این رو شهرت برند خود را افزایش می دهید و همانطور که در یک تحقیق مورد بررسی قرار گرفت، اکثر مشتریان به مدت شش تا هفت ماه از محصول تبلیغاتی استفاده می کنند. لیوان ها همچنین می توانند به عنوان هدیه برای سمینار استفاده شوند. لیوان ها از نظر قیمت بسیار ارزان هستند، می توانند به وفور برای کمپین ها استفاده شوند.

چشم نواز هستند

چشم نواز هستند

هر محصولی چه لیوان باشد و چه غیر آن، تأثیر بهتری بر مشتریان یا افراد دیگر می گذارد. وقتی محصولی را ابتدا می بینیم، روی چشم ها تاثیر می گذارد، سپس در ذهن خود تجسم می کنیم. وقتی در مورد لیوان صحبت می شود، زیرا اکثراً همه آن ها را قدردانی می کنند، وقتی در اتاق کنفرانس یا جلسات استفاده می شوند تأثیر بهتری دارند.

لیوان های چاپی گزینه بسیار بهتری نسبت به کارت ویزیت هستند، زیرا می توانید خلاقیت زیادی روی آن انجام دهید. می توانید از هر خط جذابی که در مورد شرکت شما چاپ شده روی لیوان صحبت می کند استفاده کنید.

مشتریان ارزش آن را قدر می دانند

همانطور که در تبلیغات تلویزیونی می بینید، ارتباط با محصول دشوار است، زیرا اغلب در تلویزیون یا رادیو وجود دارد. در حالی که وقتی از محصولات چاپی صحبت می کنیم، پیوند بهتری با مشتری ایجاد می کنند.

از آنجایی که همه دوست دارند هر از گاهی یک نوشیدنی گرم بخورند، به دلیل کاربرد آن، آن را بهتر می کند. می توان از آن برای نوشیدن برای استفاده در دفتر به عنوان پایه مداد استفاده کرد.

محصولات مارک دار شناسایی را تقویت می کنند

برای یک برند بسیار مهم است که در یک تجارت از یک برند معتبر به یک برند جدید مرتبط باشد. بنابراین چگونه می توان نام تجاری خود را مرتبط کرد، می توان آن را به راحتی یک لیوان با لوگو شرکت شما انجام داد. برای انجام این کار حداقل تلاش انجام می شود و پاداش های بالایی به دست می آید. در حالی که باعث می شود مشتری شما فوراً نام و لوگو شرکت شما را به خاطر بسپارد.

وفاداری و حفظ مشتری را ایجاد می کنند

محصولات تبلیغاتی مانند لیوان شخصیت و فرهنگ برند را به نمایش می گذارد و آن را به بهترین ابزار برای وفاداری و حفظ آن تبدیل می کند. از آنجایی که یادآوری برند را بسیار آسان‌ تر می‌ کند، بنابراین احتمال تجارت مجدد با آن را در آینده افزایش می ‌دهد.

یک هدیه احساسی را ایجاد می کند که ژست متقابل را انجام می دهد، بنابراین شانس خوبی تا 85٪ برای تجارت با آن ها ایجاد می کند. در مورد برندسازی لیوان های چاپی هیچ سوالی وجود ندارد. اگر قصد انجام آن را دارید، آن را به خوبی انجام دهید.