فلش مموری و پاوربانک تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی دیجیتالی می باشند که امروزه بسیار پرکاربرد هستند. با توجه به جنس بدنه فلش مموری و پاوربانک تبلیغاتی از روش های چاپی مختلف استفاده می شود بعنوان مثال برای سطوح فلزی از چاپ لیزری (حک لیزر ) و در سطوح پلاستیکی از چاپ تامپو استفاده می شود. دقت داشته باشید که بخاطر فضای محدود تبلیغاتی بروی بدنه این هدایای تبلیغاتی دیجیتالی سعی کنید کلمات مهم و کلیدی کسب کار خود را بروی آن ها چاپ کنید و از بکار بردن کلمات اضافه خودداری کنید.

در دنیای دیجیتال امروزی، آیتم های دیگری به اندازه پاور بانک تبلیغاتی مفید نیستند. همه به یک منبع تغذیه پشتیبان نیاز دارند تا ابزارهای بی شمار خود را فعال نگه دارد. این همان چیزی است که پاوربانک‌ ها را به ابزاری با ارزش افزوده تبدیل می‌کند که هیچ ‌کس نمی ‌تواند در برابر آن مقاومت کند. آن ها هدایای تبلیغاتی ارزشمندی هستند که در صورت ارائه، مشتریان هرگز برند شما را از یاد نخواهند برد.

چرا باید از پاور بانک تبلیغاتی استفاده کرد؟

چرا باید از پاور بانک تبلیغاتی استفاده کرد؟

تعداد افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، هر ساله در حال افزایش است و با توزیع این ابزارهای کاربردی، می توانید به راحتی پیام خود را به این مخاطبان انبوه برسانید. نام تجاری و پیام خود را بر روی این موارد روزمره حک کنید تا در دید مخاطبان خود باقی بمانید. قرار گرفتن منظم در معرض نام تجاری چیزی است که باعث ایجاد تأثیرات و نتایج ثابت می شود.

به عنوان مثال، دانشگاه هایی که قصد دارند پاوربانک ها را به عنوان جزوه خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود ارائه کنند، می توانند شعارهایی مانند “دانش مانند یک پاوربانک است، به شما کمک می کند تا ادامه دهید” فکر کنند.

مسافران و مخاطبان خارج از منزل که ممکن است دسترسی آماده به منبع برق نداشته باشند، پاوربانک ‌ها را برای کارکردن ابزارهای خود در هر زمان و هر مکان مفید خواهند یافت. آژانس ‌های مسافرتی می ‌توانند پیام ‌های عالی مانند “هرگز گیر نکن، حرکت کن!”

مزایای برتر پاور بانک تبلیغاتی چیست؟

در اینجا برخی از مزایای دیگری که پاوربانک ها را هدایای سفارشی عالی می کند، آورده شده است:

قابل حمل بودن

پاوربانک های سبک و جمع و جور، به راحتی در هر کجا که می روید، حمل می شوند. گیرندگان شما می توانند به راحتی آن ها را همراه خود حمل کنند تا مطمئن شوند که تلفن آن ها هرگز شارژ نمی شود. پاوربانک ها را می توان به راحتی در کیف یا کیف پول حمل کرد، بدون اینکه به حجم یا وزن اضافه شود.

محبوبیت بالایی دارند

محبوبیت بالایی دارند

نام تجاری و پیام شما که روی پاوربانک های سفارشی حک شده است، در معرض دید و قابلیت حمل بسیار مطلوب نیز قرار می گیرد. این لوازم جانبی فنی اغلب بین مردم رد و بدل یا به اشتراک گذاشته می شود، که به این معنی است که پیام شما مخاطب ثانویه خواهد داشت. مدل ‌های ترکیبی مانند پاوربانک‌های ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با بلندگو را انتخاب کنید که کاربرد بیشتری را برای مشتریان احتمالی شما تضمین می‌کند.

خوش استایل هستند

پاوربانک ‌های شیک و زیبا، افزودنی هوشمندانه برای هر میز کاری ایجاد می ‌کنند. آن ها را می توان با جدیدترین تلفن های برتر و سایر ابزارها نیز استفاده کرد. برخی حتی دارای ویژگی های اضافی مانند چراغ قوه یا پایه تلفن هستند که ارزش بیشتری را تضمین می کند. پاوربانک های ترنس با پایه تلفن 2200 میلی آمپری مدل مناسبی است که در این بخش قابل بررسی است.

پاوربانک های فلر با چراغ قوه با 3 رنگ که دارای پاوربانک آلومینیومی 2 وات و چراغ قوه LED است، یکی دیگر از هدیه های جذاب است.

از بین طیف رنگی و طرحی انتخاب کنید تا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در عصر روباتیک امروزی که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است، پاوربانک‌ ها به مجموعه ابزارهای مشتریان شما افزوده می ‌شوند و نمایه برند شما را به یکباره نشان می ‌دهند.

 سوکت های متعددی دارند

یکی دیگر از ویژگی های مفید پاوربانک ها، درگاه های شارژ متعدد آن هاست که کاربران می توانند همزمان گجت های مختلف را شارژ کنند. این ویژگی نیازهای کاربران پرمشغله و مدرنی که چندین گجت حمل می کنند را برآورده می کند.

ظرفیت های مختلف دارند

پاوربانک ‌ها در ظرفیت ‌های مختلف موجود هستند که دست بازاریاب را برای انتخاب مدلی مناسب و منطبق با نیازهای مخاطبانشان باز می‌کند. هرچه ظرفیت منبع تغذیه بیشتر باشد، مشتریان شما مدت بیشتری می توانند دستگاه خود را شارژ کنند. پاوربانک ‌های رله 20000 میلی ‌آمپر ساعتی، لذت نهایی هر کسی است که در حال حرکت است! این پاوربانک ها با ظرفیت عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی ادامه خواهند داشت.

پاوربانک ‌های شارژ بی ‌سیم Qi که دارای فرستنده شارژ بی‌ سیم Qi با باتری قابل شارژ یکپارچه هستند، به عنوان پد شارژ Qi یا یک پاوربانک معمولی در سفر کار می‌کنند.

کم هزینه می باشند

پاوربانک ها در قیمت های مختلفی موجود هستند که به راحتی با بودجه شما مطابقت دارند. سفارش به صورت عمده بهترین معاملات را نیز تضمین می کند. بنابراین بهترین مدل های پرطرفدار را خریداری کنید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. پاور بانک ها انتخاب عالی برای تبلیغات بودجه و رویدادهای انبوه مانند نمایشگاه های تجاری است.