چاپ کارت ویزیت در تعداد کم، در حداقل تعداد 50 عدد انجام می شود و در کمترین زمان ممکن آاماده می گردد. چاپ کارت ویزیت در تعداد کم توسط چاپ دیجیتال انجام شده و با کیفیت بسیار خوبی چاپ می شوند. کارت ویزیت در تعداد کم برای کسب و کارهای کوچک و تازه کار و نیز برای شرکت هایی که دارای تیم فروش زیادی هستند کاربرد زیادی دارد.

چرا کارت ویزیت و چاپ آن بسیار مهم است ؟ 

  • بسیاری از مردم حتی به داشتن کارت ویزیت هم هم فکر نمیکنند. این یک اشتباه است ، کارت های ویزیت فقط برای دادن اطلاعات تماس با شما نیست؛ بلکه برای برقراری ارتباط و شروع یک دیالوگ موثر بین شما و مشتری کارایی دارند .
  • با دو طراح گفتگویی انجام شده و نتیجه این گفتگو درباره اینکه چگونه از این کارت ویزیت مستطیل شکل حداکثر بهره وری را داشته یا چگونه به بهترین شکل آن را تهیه کنیم در ادامه آمده است .
  • اگر حتی میخواهید جزو افراد معمولی باشید حداقل میتوانید کارت ویزیت را به معرفی خودتان اختصاص دهید . شعارکمترین ، بیشترین است ، در طراحی کارت ویزیت بسیار موثر است . این باعث میشود شما حرفه ای به نظر برسید . اعتماد به نفس خاصی در سادگی وجود دارد . فقط نام ، اطلاعات تماس کافی است .
  • اگر میخواهید تلاش کنید یختان را بشکنید : کارت ویزیت شما نباید نشان ضعیفی از آنچه شما هستید باشد . این لیوان باید در شروع و ایجاد یک گفتگوی سازنده موثر باشد . اگر کارت ویزیتها این کارکرد را نداشته باشند پس هدفی را که برای آن طراحی شده اند به سرانجامی که باید نمی رسانند .
  • شوخی و مزاح میتواند متحد خوبی برای شما درایجاد ارتباط موثر باشد . یک کارت ویزیت سرگرم کننده که خنده را به لب می نشاند به زیبایی میتواند این گفتگو را آغاز کند .
  • نکته مهم کارت ویزیت این است که مردم شما را به خاطر بیاورند . این دقیقا آن چیزی است که یک کارت شوخ طبعانه میتواند انجام دهد .
  • اگر شما یک طراح ، عکاس یا در دیگر مشاغل حوزه های بصری فعالیت میکنید کارت شما میتواند به صورت نمونه کارتان باشد .
  • اگر آدرس اینستاگرام خود را پشت کارت بگذارید طرفدارانی برای خود خواهید داشت که به تماشای آثار شما می آیند .
  • این فرصت بی نظیری است که به افراد قطعه ای از آثار خود را میدهید تا نزد خود نگه دارند .
  • اگر تمایل دارید نظر کارشناسان طراحی را جلب کنید شما احتمالا با یک کار بی نظیر و یگانه باید خود را معرفی کنید .
  • کارت ویزیت خود را به مشابه یک قطعه کوچکی از یک کار هنری طراحی کنید
  • اگر در معاملات املاک کار میکنید لیوان شما نشان دهنده فضاهایی باشد که ارائه می کنید .
  • این فشار را به طراح وارد نکنید که حتما همه اطلاعات مربوط به شغل شما را روی کارت بیاورد . به کارت ویزیت به عنوان یک معرفی و یک اشاره کننده به جایی که آنها میتوانند اطلاعات بیشتری راجع به کار شما کسب کنند نگاه کنید .

آیا چاپ کارت ویزیت هنوز موثر است؟

دیجیتال نحوه ایجاد ارتباطات تجاری را متحول کرده است. اما در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا کارت ویزیت همچنان مهم است:

راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما است

کارت ویزیت را می توان به صورت عمده با هزینه نسبتا کم سفارش داد. عددی که چاپ می‌کنید انعطاف‌پذیر است، بسته به تعداد مورد استفاده روزانه، مقدار آن را تغییر دهید. فرض کنید که یک ماه به یک نمایشگاه تجاری می روید، می توانید سفارش خود را در کوتاه مدت افزایش دهید.

همچنین چاپ برای چند نفر اما با نام‌های مختلف، برای مثال تیم فروش شما، مقرون به صرفه است.

تعداد زیادی کارت چاپ کنید تا اطمینان حاصل کنید که کارکنان برای رویدادهای شبکه و جلسات مشتری تحت پوشش هستند.

فوق العاده برای رویدادها و نمایشگاه ها می باشد

نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی را برای تبلیغ برند و ایجاد پایگاه تماس شما فراهم می کند. چنین رویدادهایی برای ملاقات با مخاطبین جدید و فروش عالی هستند.

اما اغلب مردم به این فکر می‌کنند که آیا بخرند یا چیزهای بیشتری را پیش ببرند، اینجاست که کارت ویزیت شما ارزشمند است و اطمینان حاصل می‌کند که اگر بخواهند با شما تماس بگیرند، اطلاعات تماس شما را دارند.

به‌علاوه اگر غرفه ‌دار یک نمایشگاه هستید، فضایی را در غرفه شما اشغال نمی‌کنند و به مردم یادآوری می‌کنند که برند شما را با خود ببرند.

چیزی ملموس هستند

مردم به طور فزاینده ای از نسخه چاپی استقبال می کنند. چیزی که می توانند نگه دارند و احساس کنند. به افزایش فروش کتاب و احیای مداوم وینیل نگاه کنید. کارت ویزیت بخشی از این رنسانس آنالوگ است.

آن ها بخش کوچکی از برند شما هستند که افراد می توانند با خود به خانه ببرند، برای سنجاق کردن به یخچال خود یا چیزهایی در قفسه نامه خود. با طراحی قوی و محتوایی که نشان می دهد خدمات شما چگونه می تواند مشکلات آن ها را حل کند، دور انداختن آن ها را برای مردم سخت تر کنید.

توزیع و نمایش آسانی دارند

کارت ‌های ویزیت همچنین می‌ توانند به ‌عنوان یک نمایشگر ثابت عمل کنند، جایی که افراد می ‌توانند هنگام عبور از آنجا آن ‌ها را بردارند.

آن ها را در هر جایی به نمایش بگذارید، از جمله:

  • پیشخوان فروشگاه
  • روی تابلوی اعلانات دفتر سنجاق شده است
  • در نگهدارنده نمایشگر نگهداری می شود

اطمینان حاصل کنید که نام و شرکت شما هنگام نمایش قابل مشاهده است.

مناسب برای صنایع و مشاغل خاص می باشد

ما زندگی خود را با لپ تاپ و تلفن های هوشمند خود می گذرانیم. اما اغلب فقط یک کارت ویزیت ملموس این کار را انجام می دهد، برای مثال اگر روی زمین کار می کنید یا در یک مرکز نمایشگاهی با Wi-Fi.

سازندگان و طراحان منظر از کارت‌ های ویزیت برای انتقال جزئیات در صورت خرابی سیگنال‌ های تلفن همراه استفاده می‌کنند.

لوله کش ها و برق کاران از آن ها برای قرار دادن نام خود در مقابل مشتریان با مشکل فوری استفاده می کنند.

غرفه های غذای خیابانی از آن ها به عنوان راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند خود در محل استفاده می کنند.

آدرس های ایمیل و شبکه های اجتماعی را برای شما به خاطر می آورد

شماره تلفن ها، آدرس های ایمیل و نام ها به راحتی فراموش می شوند. کارت ‌های ویزیت این اطلاعات را در یک مکان جمع‌ آوری می ‌کنند تا بتوانید مدت‌ ها پس از ملاقات با آن شخص، آن ‌ها را به خاطر بیاورید.

حتی ممکن است از کارت شما برای ایجاد مخاطب در تلفن یا ایمیل کاری خود استفاده کرده باشند. این یک مثال عالی از نحوه تکمیل کارت ویزیت و کانال های دیجیتال است.

بیشتر از یک ایمیل قابل مشاهده است

شما به کسی ایمیلی در مورد برند خود ارسال می کنید. عالی به نظر می رسد و اطلاعات کلیدی را به تفصیل شرح می دهد. اما تنها زمانی کار خود را انجام می دهد که مردم آن را باز کنند.

کارت ویزیت یادآور فیزیکی و ثابت برند شماست. مردم همیشه به آن ‌ها نگاه نمی ‌کنند، اما اگر آن‌ ها را روی تابلوی اعلانات، میز یا یخچال خود در خانه داشته باشند، شما بیشتر از یک ایمیل در خط چشم آن ‌ها هستید.

اثر حرفه ای ماندگاری بر جای می گذارد

هیچ چیز مانند کارت ویزیت همراه با دست دادن پس از یک جلسه مشتری، رویداد شبکه یا کار تکمیل شده، به معنای حرفه ای بودن نیست.

داشتن کارت ویزیت چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کارتان می گوید. وقتی یکی را به مشتری تحویل می‌دهید، نشان می‌دهد که نماینده قابل اعتماد شرکت خود هستید، که می ‌تواند تاثیری ماندگار بر جای بگذارد.

اندازه جیبی برای حمل همیشه راحت است

وقتی کار می‌کنید و حتی وقتی کار نمی‌کنید کارت ‌ها را در جیب خود نگه دارید، هرگز نمی ‌دانید که چه زمانی فرصت به وجود می ‌آید. این ابزارهای تبلیغاتی کوچک و مختصر، به سختی فضایی را اشغال می ‌کنند، اما می ‌توانند به شما کمک کنند از فرصت ‌های غیرمنتظره استفاده کنید.

برای طراحی و محتوای کارت خود وقت بگذارید. این باعث می شود:

  • ایده روشنی از هویت برند خود داشته باشید
  • پیام ‌های کلیدی شما به عنوان مزایا قاب می‌ شوند
  • تمام اطلاعاتی که آن ها برای تماس با شما نیاز دارند

کمک می کند تا برند خود را به صورت بصری به حافظه متعهد کنید

کارت ها به شما این امکان را می دهند که با نام تجاری خود جسور باشید. آن ها فرصتی برای استفاده از تصاویر و گرافیک قوی برای تبلیغ شما و شرکتتان هستند.

هنگام طراحی آثار هنری خود خلاق باشید. آرم ها، تصاویر و رنگ های چشم نواز را برای ایجاد تصویری از برند خود ترکیب کنید. یک کارت ویزیت با طراحی خوب دریچه ای است به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد و می تواند به متعهد شدن کسب و کار شما به حافظه کمک کند.

نقش پرنگ کارت ویزیت در دنیای امروز

گاهی اوقات نوشته ها و نقش های روی آن توجه ما را به خود جلب می کند و حتی ترجیح می دهیم به نحوی آنرا نگهداری کنیم. البته در برخی موارد نیز چیز جذابی ندارد و روانه سطل زباله می شود. اما نکته ای که در این میان کمتر مورد توجه قرار می گیرد اهمیت بالای آن به عنوان شناسنامه ای برای کسب و کار است.

بله از کارت ویزیت می گوییم؛ وسیله ای که در دنیای تجارت اهمیت بسیار بالایی دارد و در کشور ما نیز طی چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

ایجاد اثر و برقراری ارتباط در اولین تماس، دشوارترین بخش مسابقه است! به عنوان صاحب کسب و کار نیازمند شکار مشتریان در همان برخورد اول هستید اما برای این کار نیازی به تور، قلاب و یا اسلحه نیست! بلکه باید از ابزار مرتبط با حرفه خود بهره برداری کنید. بی شک کارت ویزیت سلاح مخفی در دستان بازاریاب های شرکت شما خواهد بود. حال اینکه سلاح مخفی شما تا پیش از آشکار شدن چه مقدار حرفه ای آماده شده است، باید نتایج را در بازخورد مشتریان جستجو کنید.

برای موفقیت در برقراری ارتباط از طریق کارت ویزیت نیازمند متمایز بودن از رقبای خویش هستید. اما این وجه تمایز چگونه ایجاد می شود؟ چگونه می توانیم آینده کارت ویزیت خود از ماندگاری در نزد مشتریان تا سطل زباله را پیش بینی کنیم؟ برای یافتن پاسخ نکات زیر را دنبال می کنیم:

گام اول

تفکر. پیش از آنکه تصمیم به چاپ یک کارت ویزیت برای کسب و کار خود داشته باشید نیازمند مقداری تفکر در رابطه با خواسته ها و توانایی های خود هستیم. آنچه را که در ذهن دارید روی کاغذ بنویسید و سپس روانه دفتر طراحی شوید.

گام دوم

طراحی. در انتخاب گروه طراح همه چیز به شما بستگی دارد. همانند انتخاب خودرو می توانید یک نمونه بسیار عادی تا لوکس ترین مدل سال را انتخاب کنید. از این رو با شرکتی همکاری کنید که سابقه مناسب و نمونه کارهای قابل تحسین داشته باشد. طراحی همانند جراحی حساسیت های بالایی دارد. تمام نوشته های خود در گام اول را در اختیار مجموعه طراحی قرار داده و منتظر ارائه طرح های اولیه یا همان اسکچ های کار از جانب ایشان باشید.

نکته کلیدی:

در کارتی که آماده می شود باید موارد زیر مشخص باشد:

هدف. شما کارت ویزیتی را در اختیار مشتری قرار می دهید که باید توانایی لازم را در انتقال اطلاعات مربوط به کسب و کار و خدمات شما به همراه داشته باشد. بی شک از داستان نویسی روی کارت هم باید خودداری شود. اینجاست که تیم طراح شما با خلاقیت ها خود جادویی از متن و طرح را به نمایش می گذارد تا ذهن مخاطب را درگیر یک تکه کاغذ کوچک کند.

طرف طلایی. روی دوم کارت شما همان طرف طلایی است پس آنرا کم اهمیت ندانید. قرار دادن مواردی چون تخفیف در صورت ارائه این کارت، ارائه پین کد برای برقراری تماس رایگان با شرکت شما و … بستگی به خلاقیت تیم طراح شما دارد. پس قدر روی طلایی را بدانید.

گام سوم

چاپ. حال که آماده سازی طرح به پایان رسیده و کار نهایی شده است باید راهی چاپخانه شود. در انتخاب بهترین نوع کاغذ و روکش مقاوم برای آن هیچ شکی نداشته باشید زیرا مردم علاقه ای به کارت های نازک با کاغذهای بی کیفیت ندارند. آنها با خود می گویند:شرکتی که کارت ویزیت آن اینگونه باشد قطعا خدماتی مشابه با این سطح را ارائه می دهد. پس برای این مرحله حسابی دست و دلباز باشید.

هم اکنون کارت ویزیتی را در اخیتار دارید که از هر نظر برازنده فعالیت اقتصادی شما خواهد بود و به عبارتی می تواند بیانگر سطح تفکر و رویکرد گروه تجاری مربوطه باشد. حال پیش بینی آینده کارت ویزیتی که در اختیار مشتری قرار می گیرد، مقداری آسان تر خواهد بود!