خرید پاکت پستی در تعداد کم یکی از لوازم ضروری برای بسته بندی و ارسال از طریق پست برای خرده فروشان و آنلاین شاپ ها می باشد. استفاده از این پاکت ها به جای جعبه آماده و یا جعبه و کارتن پستی هزینه های ارسال را کاهش می دهد. این پاکت ها کیفیت بسیار خوبی داشته و اغلب در نوع پوشش حباب دار و متالایز می باشد که به خوبی از محصولات محافظت می کند. پاکت های پستی در نوع متالایز نیز برای ارسال زیورآلات قیمتی و مدارک و اسناد مهم  استفاده می شود. پاکت پستی را می توان با نام تجاری و لوگو خود چاپ نموده و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمود.

مزایای برتر استفاده از پاکت های پستی چیست؟

دریافت محصول آسیب دیده برای هر مشتری یک تجربه ناامید کننده است. نیازی به گفتن نیست، محصولاتی که در حین حمل و نقل آسیب می بینند، ضرر و زیان را برای یک شرکت به همراه خواهند داشت. همچنین تصور بدی بر قابلیت اطمینان شرکت ایجاد می کند و بر رضایت مشتری تأثیر می گذارد. هر کسب و کار تجارت الکترونیک وظیفه دارد محصولات را به مشتریان خود ارسال کند تا با خیال راحت به آن ها برسد. این تنها زمانی امکان پذیر است که یک شرکت از بهترین مواد بسته بندی برای محافظت از محصولات خود در حال انتقال استفاده کند.

امروزه پاکت پستی حباب دار به یکی از بهترین انتخاب ها برای حمل و نقل، جابجایی و ارسال محصولات شکننده و اسناد بزرگ تبدیل شده است. این بسته ‌ها دارای حباب ‌های هوای بیرون زده در داخل هستند که باعث افزایش ایمنی محصولات می‌ شود. بسته های حباب شوک ناشی از ذخیره سازی و حمل و نقل را جذب می کنند. در نتیجه استفاده از پاکت پستی حباب دار به کارآمدترین و راحت ‌ترین روش ارسال محصولات برای مشاغل تبدیل شده است.

چرا پاکت های پستی محبوبیت زیادی دارند؟

محبوبیت بسته بندی حباب دار در حمل و نقل به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی آن همچنان در حال افزایش است. انواع اندازه ها و خواص حباب از شرکت هایی در دسترس است که لوازم بسته بندی با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهند.

مواد این محصولات قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است. علاوه بر این بسته ها مقاوم در برابر آب و سبک وزن با یک بالشتک برای حفظ ایمنی اقلام شکننده هستند.

لایه بیرونی محصولات انعطاف پذیر بوده و دارای یک لایه حبابی در داخل می باشد. پاکت حباب دار حاوی یک فلپ خودچسب است که امکان آب بندی محصول را در داخل بسته ها فراهم می کند. این محصولات برای حمل عکس، سی دی، جواهرات، اسناد و گوشی به نقاط دور بدون آسیب مناسب می باشد.

مزایای پاکت پستی چیست؟

استفاده از پاکت های پستی حباب ‌دار به دلایل زیادی در صنعت حمل و نقل در حال افزایش است. در اینجا مهمترین مزایای استفاده از بسته بندی حباب دار آورده شده است:

سبک و موثر

پاکت های پستی حباب دار سبک وزن هستند و در حمل و نقل کالاهای کوچک از یک مکان به مکان دیگر موثر هستند. حباب های هوا که در داخل بسته بندی محبوس شده اند، محافظت بهتری برای محافظت از کالاهای شکستنی ایجاد می کنند. بنابراین در حمل و نقل کالا بدون آسیب بسیار موثر است.

مشتریان خود را با بسته ها تحت تاثیر قرار دهید

پاکت پستی حباب دا در رنگ ها و اندازه های مختلف برای حمل و نقل انواع کالا وجود دارد. این بسته ها نه تنها از محصولات محافظت می کنند، بلکه مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند. با رنگ ‌ها و اندازه ‌های مختلف موجود، می ‌توانید از پاکت های پستی حباب دار برای مطابقت با شعار برند خود استفاده کنید.

قابل استفاده مجدد

یکی دیگر از مزایای پاکت های پستی حباب دار، استفاده از ذخیره سازی آن است. از این بسته ها برای نگهداری محصولات علاوه بر ارسال به مشتریان استفاده کنید.

قابلیت بازیافت

پاکت های پستی حباب دار از مواد آلی و زیست تخریب پذیر ساخته شده اند. علاوه بر کمک به حمل و نقل ایمن محصولات، بسیار قابل بازیافت هستند. محصولات را می توان برای تولید برخی از اقلام ارزشمند بازیافت کرد. یکی از جنبه های حیاتی افزایش محبوبیت این بسته در سراسر جهان است.