سررسید از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد است که همه ی افراد از آن استفاده می کنند. از کارمند اداری گرفته تا کارآفرین تا والدینی که در خانه می مانند، همه به یک سیستم موثر برای برنامه ریزی و سازماندهی زندگی حرفه ای و شخصی خود نیاز دارند. بنابراین می توانید با استفاده از سررسید تبلیغاتی آگاهی از برند خود و نیز خدمات و محصولات خود را ایجاد کنید. آن ها کاربردی و مقرون به صرفه هستند و برند شما را حرفه ای نشان می دهند.

چرا مردم هنوز نیاز به استفاده از سررسید دارند؟

چرا مردم هنوز نیاز به استفاده از سررسید دارند؟

در گذشته، سررسیدها فقط به صورت کاغذی بود، اما اختراع تلفن همراه به این معنی بود که بسیاری از مردم برای سازماندهی رویدادها، وظایف و اهداف خود به استفاده از یک سازمان دهنده دیجیتال یا تقویم آنلاین روی آوردند. مطمئناً منطقی است، داشتن یک برنامه در تلفن همراه شما به این معنی است که سررسید شما همیشه در جیب شما است و از آنجایی که در فضای ابری ذخیره می شود و به راحتی در همه دستگاه های شما قابل دسترسی است، لازم نیست نگران فراموش کردن آن باشید. یا آن را در قطار در هنگام رفت و آمد صبحگاهی خود رها کنید. اما همه طرفدار برنامه planner نیستند. در واقع محبوبیت سررسید کاغذی واقعاً در حال افزایش است، زیرا علم می گوید که سررسید کاغذی واقعاً همان جایی است که در آن قرار دارد.

داشتن یک سررسید کاغذی فیزیکی دارای مزایای علمی بسیاری است که بر مزایای یک تقویم دیجیتالی برتری دارد، چه به طور طبیعی فردی سازماندهی شده باشید و چه برای ادامه مسیر به کمک کمی نیاز دارید. از تمرکز حواس گرفته تا حافظه و انگیزه، دلایل علمی وجود دارد که چرا به یک سررسید کاغذی نیاز دارید.

یادآوری لیست کارها

مغز شما دوست دارد موارد را به صورت فیزیکی از فهرست خارج کند. چیزی بسیار غیرقابل انکار راضی کننده در آن وجود دارد. ممکن است فکر کنید دریافت خودکار یادآوری ‌های کار به تلفنتان مفید است، اما فریب نخورید، بیشتر مردم به سادگی آن یادآور آزاردهنده را از روی صفحه نمایش خود پاک می کنند یا نادیده گرفتن را فشار می‌ دهند. زیرا در لحظه ای که یادآور وظیفه دیجیتالی را دریافت می کنند، معمولاً روی فعالیت دیگری تمرکز می کنند و بنابراین آن را به عنوان یک وقفه می بینند. با استفاده از یک چک لیست نوشته شده قدیمی به جای آن، به احتمال زیاد این موارد را از لیست خود حذف می کنید و در پایان روز، از تکمیل آن احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. به گفته دکتر دیوید کوهن، روانشناس و نویسنده، حذف فیزیکی چیزی از فهرست کارها، اضطراب را کاهش می دهد و حس موفقیت و ساختاری را به وجود می آورد که برای انجام کارها ضروری است. این اهداف بزرگ را به کارهای کوچکتر و قابل مدیریت در لیست کارهای خود تقسیم کنید و در کوتاه ترین زمان به آن اهداف بزرگتر خواهید رسید.

حواس پرتی کمتر

حواس پرتی کمتر

آیا می دانستید که کاربران تلفن همراه به طور متوسط ​​روزانه بیش از 63 نوتیفیکیشن دریافت می کنند؟ چقدر پیش آمده است که به طور تصادفی با یک اعلان حواس‌تان پرت شود و در نهایت برای ساعت‌ها در اینستاگرام یا فیس‌بوک به‌طور بی‌اهمیت در اینستاگرام یا فیسبوک بچرخید؟ با تقویم های دیجیتال، ما در معرض خطر پرت شدن رگبار بی پایان اعلان های رسانه های اجتماعی و اطلاعات نامربوط ارائه شده توسط دنیای دیجیتال هستیم. با یک دفتر خاطرات کاغذی، سازماندهی بدون تهدید یک سیاهچاله دیجیتال در گوشه و کنار هر بار که به برنامه خود نگاه می کنید، بسیار ساده تر است. از تقویم دیجیتال خود فقط برای تنظیم یادآوری برای رویدادهای زمان بندی شده خاص مانند جلسات و سمینارها استفاده کنید و از استفاده از آن برای فهرست وظایف و اهداف خود اجتناب کنید.

بهبود حافظه

نوشتن چیزها با دست منجر به یادآوری و حفظ واقعیت بسیار بهتر می شود. علم دریافته است که در مقایسه با تایپ کردن، هنگام نوشتن با دست، در واقع چیزهای بیشتری به خاطر می آوریم. به گفته روانشناس دکتر ویرجینیا برنیگر از دانشگاه واشنگتن، نوشتن با دست حافظه و درک حقایق و مفاهیم را بهبود می بخشد. تحقیقات او نشان داد که افرادی که به جای استفاده از قلم و کاغذ تایپ می ‌کنند، در معرض خطر «پردازش بی ‌ذهن» اطلاعات هستند و نمی ‌توانند آنقدرها را به خاطر بیاورند. جای تعجب نیست که معلمان بچه ها را تشویق می کنند که به جای تایپ کردن یادداشت هایشان از یک سررسید قدیمی استفاده کنند.