جعبه هارد باکس آماده درای ظاهر لوکس بوده و کیفیت محصول شما را منعکس می کند. جعبه های هارد باکس در حداقل تعداد 10 عدد به فروش می رسند و مانند جعبه آماده برای اغلب محصولات قابل استفاده می باشند. می توان لوگو خود را بر روی آن ها در حداقل تعداد 50 دد به صورت طلاکوب چاپ نموده و برند خود را به زیبایی به نمایش گذاشت. آن ها برند شما را لوکس نشان می دهند و می توان با چاپ روبان و پیچیدن دور آن ها، جذابیت آن ها را بیشتر کرد.

مزایای جعبه هارد باکس آماده چیست؟

مزایای جعبه هارد باکس آماده چیست؟

بسیار بادوام تر، هم از نظر ظاهر و هم از نظر جنس

جعبه هارد باکس ساختار عظیم و مستحکم خود را از ورق های فشرده یا کاغذهای خلاقانه ای که روی یک قاب نئوپان چسبانده یا لمینت می شوند به دست می آورد. بنابراین کیفیت آن از نظر ظاهر گرافیکی شبیه جعبه مقوایی است، اما به دلیل قاب نئوپان با ضخامت 1-3 میلی متر، کناره های آن بسیار سفت تر است.

کیفیت را منعکس می کند و بنابراین حس مرغوبیت بیشتری را به محصول می بخشد

یک جعبه هارد باکس چند لایه بلافاصله توجه را به خود جلب می کند. مواد اولیه بادوام و ظاهر کمی قوی حس کنجکاوی را برمی انگیزد. برای نشان دادن ظرافت، گرافیک های زیبا را اضافه کنید.

سطوح بیرونی زیبا و صاف که در لمس احساس خوبی دارند

در مورد جعبه های هارد باکس ، ورق فشرده روی تخته نئوپان لمینت می شود. بدین ترتیب جعبه علاوه بر دوام ظاهری زیبا نیز خواهد داشت. لایه چسب با استفاده از فناوری ویژه به طور یکنواخت به ورق اضافه می شود. در نتیجه، پس از لمینیت، کناره‌ های جعبه در لمس یکنواخت و صاف می ‌شوند.

در جعبه های دارای بسته شدن مغناطیسی، مگنت قابل مشاهده نیست

در جعبه های دارای بسته شدن مغناطیسی، مگنت قابل مشاهده نیست

بسته شدن مغناطیسی که به راحتی و ایمن عمل می کند، می تواند انحصار زیادی به جعبه هارد باکس چند لایه بدهد. در ساخت آن ها، آهنربا را با استفاده از دستگاه درج آهنربا در دیواره نئوپان قرار داده و پنهان می کنند، به گونه ای که آهنربا در محصول نهایی نامرئی باقی می ماند.

ظرافت ساده و بدون نیاز به گرافیک پیچیده

به لطف ظاهر کمی محکم، جعبه های هارد باکس لمینت، نیازی به گرافیک پیچیده نیست. ظاهر با کیفیت را اغلب می توان با چاپ رنگی، حروف برجسته یا مهر شده یا با یک لوگو به راحتی به دست آورد.

شیار کاتر لبه های زیبایی ایجاد می کند

در محصولات هارد باکس، داشتن لبه های زیبا و تیز بسیار مهم است. تولیدکنندگان اغلب در برآورده کردن این انتظار شکست می خورند. برای اطمینان از زیبایی لبه‌ های جعبه، لبه‌ ها را با دستگاه شیار کاتر در نئوپان برش می‌ دهند.