خوشبو کننده ماشین (خوشبو کننده کارتی) از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که در طرح و شکل های اختصاصی تولید می گردد .این خوشبو کننده ها به صورت دو طرفه ( قابلیت دو طرح متفاوت) و به شکل دلخواه می باشد  و خوشبوکننده کارتی ماشین مشابه کارت ویزیت با قالب اختصاصی میباشد. و محدویتی برای انتخاب رنگ و طرح وجود ندارد.

آویزان کردن خوشبو کننده اتومبیل تبلیغاتی از آینه عقب، نه تنها راهی برای افزودن یک عطر دلپذیر، بلکه راهی برای ابراز وجود مردم است.

خوشبو کننده های اتومبیل یک محصول تبلیغاتی فوق العاده برای مشاغل می باشد. نه تنها چیزی است که مشتریان بالقوه از آن استفاده خواهند کرد، بلکه به چیزی تبدیل می‌شود که هر بار که سوار خودروی خود می‌ شوند، خواهند دید. در زیر برخی از مشاغلی وجود دارد که می توانند از این موارد سفارشی برای جلب توجه به برند خود استفاده کنند.

خوشبو کننده اتومبیل تبلیغاتی برای چه کسب و کارهایی بیشترین کاربرد را دارند؟

کارواش

هیچ چیز بهتر از یک ماشین تازه تمیز شده نیست، و مشتریان شما از اینکه در داخل وسیله نقلیه خود با عطری دوست داشتنی استقبال می شوند، قدردانی خواهند کرد. اگر خدمه شما در حال انجام نظافت داخلی هستند، عالی است. خوشبو کننده ‌های هوا با قرار دادن برند شما به معنای واقعی کلمه در هنگام حضور در ماشین، مشتریان را به سمت بازگشت هدایت می‌ کنند. می ‌توانید شرط ‌بندی کنید که وقتی زمان شستشو فرا می ‌رسد، کسب ‌و کار شما اولین چیزی است که در ذهن آن ها خواهد بود.

هنرمندان

ارائه آثار هنری به خریداران احتمالی می تواند دشوار باشد. چه در حال تبلیغ کسب و کار طراحی گرافیک خود باشید یا یک هنرمندی که به دنبال مشتریان جدید است. اما قرار دادن برخی از آثار هنری خود روی خوشبو کننده هوا، راهی عالی برای جلب توجه است. شما نه تنها آثار هنری خود را به نمایش می گذارید، بلکه چیزی را اضافه می کنید که در ماشین برجسته شود. یک هنرمند تصویر دقیق خود را به یک خوشبو کننده هوا با کیفیت بالا تبدیل کرد که می تواند در فروشگاه آنلاین خود بفروشد.

خیریه ها

سازمان های خیریه از انواع و اقسام جوسازی ها برای حفظ آرمان خود در مقابل خیرین بالقوه استفاده می کنند. چه از طریق روبان یا تیشرت، بازاریابی یک هدف خیریه یک تلاش دائمی است. خوشبو کننده هوا می تواند این کار را آسان تر کند. هر بار که وارد ماشین می شوند، نام شما را خواهند دید. این به ویژه در صورتی که مسائل مربوط به رانندگی ایمن ‌تر را تبلیغ می ‌کنید، خوب عمل می‌کند.

نمایندگی های خودرو

پس از فروش خودرو، می خواهید مرکز خدمات خود را در ذهن مشتری خود نگه دارید. یک خوشبو کننده اتومبیل سفارشی را با آرم نمایندگی و اطلاعات تماس در پشت پرتاب کنید تا به آن ها یادآوری کنید که در صورت نیاز به اولین تعویض روغن با چه کسی تماس بگیرند.

سیاستمداران

بیایید با آن روبرو شویم، برچسب های سپر از مد افتاده اند. چه کسی می ‌خواهد بعد از انتخابات با کندن رنگ ‌های زیبای آن ‌ها کنار بیاید. به همین دلیل است که خوشبو کننده اتومبیل راه حل بهتری است. افرادی که به دنبال خودرو می ‌گردند می ‌توانند نگاهی اجمالی به نامزد مورد نظر خود داشته باشند. یک گزینه سرگرم‌ کننده و مقرون ‌به ‌صرفه برای حامیان شما.

تعمیرگاه ها

شما از آن برچسب کوچک روی شیشه جلو برای یادآوری زمان تعویض روغن به مشتریان استفاده کرده اید. چرا آن را یک خوشبو کننده اتومبیل نمی سازیم که بتوانند از آن استفاده کنند.

جمع آوری کمک های مالی

خوشبو کننده اتومبیل محصولی عالی برای فروش به حامیان هنگام جمع آوری کمک می کند. ایده آل برای مدارس، باشگاه ها، و تیم های ورزشی جوانان. حتی می ‌توانید برای جبران هزینه‌ ها، یک حمایت مالی ایجاد کنید. ما همچنین می توانیم خوشبو کننده های هوا را در بسته بندی های خرده فروشی برای شما قرار دهیم.

آژانس معاملات املاک

نام بازی نشان دادن نام شما به خریداران و فروشندگان بالقوه است. کارت‌ های ویزیت را می ‌توان در دورانی که همه چیز دیجیتالی شده است، فراموش کرد. پس در مورد گذاشتن برخی از خوشبو کننده های هوای اتومبیل با اطلاعات خود در درب خانه باز چطور؟ اگر خریداران بالقوه به سمت خانه رانندگی کنند عالی است.

خوشبو کننده های هوای اتومبیل بهترین هدیه در تجارت هستند و راه های بی شماری را برای سفارشی سازی برای نیازهای شما ارائه می دهند.