امروزه محصولی با عنوان کاتالوگ، بروشور، کالانما و … به طور چشمگیر و فراگیری مورد استفاده عموم قرار گرفته است. چاپ کاتالوگ عمدتا ابزاری مهم برای تبلیغ، ترویج و بیان اطلاعات مهم محصول به مشتریانی است که در ملاقات های حضوری، نمایشگاه ها و بازاریابی در محل مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. به همان میزان که طراحی کاتالوگ مهم است، چاپ کاتالوگ حرفه ای نیز در جذابیت و ماندگاری آن مهم و سرنوشت ساز است.

چاپ کاتالوگ علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای اطلاع از محصول و ویژگی های آن را نیز برآورده سازد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیک و کیفیت در چاپ کاتالوگ شما رعایت شده باشد می تواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار رقابت که با تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیار موثر و مفید باشد.

چاپ کاتالوگ چه مزایای دارد ؟

چاپ کاتالوگ چه مزایای دارد ؟

هر چند که محصول با کیفیتی را روانه بازار کنید در صورت نداشتن کاتالوگ مناسب محصول شما محکوم به شکست است. چاپ کاتالوگ یکی از مهمترین موارد در فروش محصول شما است. امروزه می بینیم که افراد در چاپ کاتالوگ محصولات خود کیفیت را فدای هزینه می کنند. کاتالوگ ویترین محصول شما است … فرض کنید شما یک فروشگاه دارید که درون آن با کیفیت ترین پوشاک را قرار داده اید اما فروشگاه شما فاقد ویترین می باشد و افرادی که از مقابل فروشگاه شما عبور می کنند محصولات شما را نمی بینند. نداشتن یک کاتالوگ مناسب هم دقیقا مانند همین مثال است.

بسته بندی مناسب باعث دیده شدن محصول شما در قفسه فروشگاه ها می شود. برای انتخاب یک کاتالوگ مناسب باید به موارد مختلفی از جمله ارزش ریالی محصول خود دقت نمایید. اگر محصول شما دارای ارزش ریالی بالایی باشد، به دلیل توجیه اقتصادی، شما می توانید بر روی کاتالوگ خود بیشترین خدمات تکمیلی چاپ کاتالوگ مانند طلاکوب و نقره کوب، امباس یا برجسته کاری، یووی UV و یا چاپ متالایز را انجام دهید که باعث شکیل شدن چاپ کاتالوگ می شود. اگر تعداد صفحات طراحی و چاپ کاتالوگ شما زیاد باشد به ناچار باید از صحافی چاپ گرم استفاده کنید، اما متداول ترین تقسیم بندی طراحی و چاپ کاتالوگ به صورت زیر می باشد:

  • چاپ کاتالوگ سلطانی یا سایز A4
  • چاپ کاتالوگ رحلی یا سایز B5
  • چاپ کاتالوگ خشتی یا سایز 23×23

چاپ کاتالوگ به چه صورت انجام می شود ؟

مجتمع چاپ و تبلیغات گستران به عنوان ارائه کننده طراحی و چاپ کاتالوگ آن را در سایزهای مختلف سلطانی A4، رحلی B5 و خشتی 23×23 با کاغذ گلاسه، در رنگ های متنوع و با کیفیت بالا چاپ می کند. مقرون به صرفه بودن طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز، آن را به پرکاربرد ترین و متداول ترین ابزار تبلیغاتی تبدیل نموده است. طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز با گرماژ متفاوت کاغذ گلاسه و در سایز های مختلفی تولید می شود. چاپ کاتالوگ عمدتا در سه نوع صحافی منگنه ساده، صحافی منگنه لوپ و صحافی چسب گرم ارائه می گردد.

کاتالوگ چیست ؟

کاتالوگ نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب می شود که برای اطلاع رسانی درباره محصول تولید شده مورد استفاده قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر کشور تولید کننده، برند، مدل، سایز، وزن، مواد به کار رفته در ساخت کالا و از این دست موارد بر روی آن چاپ می شود. گرماژهای کاغذ گلاسه ای که برای ساخت کاتالوگ به کار می روند متفاوت هستند و معمولا نسبت به اندازه و تعداد صفحات کاتالوگ، گرماژ کاغذ مناسبی برای چاپ کاتالوگ به کار برده می شود.

کاغذ گلاسه به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد نتیجه بهتری را در فرآیند چاپ حاصل می کند. این بدان معنی است که مرکب ها پس از چاپ و در مرحله تثبیت بر روی کاغذ گلاسه از شفافیت بیشتری برخوردار است. سطح کاغذ گلاسه بسیار سفید و یک دست و در دو نوع مات و براق تولید می شود و در صورتی که طرح چاپ کاتالوگ دارای پس زمینه روشن یا تیره باشد یا کاتالوگ چاپ شده فاقد پوشش باشد نوع مات یا براق بودن آن اهمیت پیدا می کند.

در حالیکه در چاپ کاتالوگ در اهواز از ضخامت کاغذ گلاسه 250 گرم یا 300 گرم برای چاپ جلد آن استفاده می شود برای چاپ صفحات داخلی آن بهتر است از کاغذ گلاسه 135 گرم الی 170 گرم استفاده نمود. طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز بر اساس سلیقه و نیاز مشتری انجام می شود و از دستگاه ها و تجهیزات مختلفی بدین منظور کمک گرفته می شود. کیفیت چاپ کاتالوگ از موارد مهمی است که همواره مشتری بر روی آن تاکید دارد و چاپ انجام شده بر روی آن نباید به گونه ای باشد که پس از مدت زمان کوتاهی از بین برود و یا کمرنگ شود. از سلفون مات یا براق برای روکش کردن کاتالوگ می توان استفاده کرد که جلوه خاصی به کاتالوگ می بخشد و باعث می شود در مقابل عوامل خارجی مثل رطوبت، نور و … از خود مقاومت بیشتری به نشان دهد.

طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز حداکثر تا سایز رحلی A4 با پوشش سلفون در قابل طراحی و چاپ می باشد. همچنین می توانید با توجه به طراحی و نوع استفاده خود پس از چاپ کاتالوگ و روکش کردن، روی آن را یووی موضعی UV، طلاکوب یا نقره کوب نمایید. در صورتی که طرح آماده دارید جهت استعلام قیمت آن را برای ما ارسال نمایید تا محاسبه قیمت انجام و سپس به شما اعلام شود. در غیر اینصورت می توانید درخواست طراحی کاتالوگ نمایید.

در حال حاضر برای سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز، با توجه به این که چاپ کاتالوگ به صورت شیت و صفحه ای صورت می گیرد بهتر است تیراژ خود را بالا ببرید تا قیمت چاپ کاتالوگ در اهواز مناسب تر شود. یا اینکه سایر محصولات چاپی خود مانند کارت ویزیت را نیز همزمان با هم چاپ کنید. مخصوصا در زمان هایی که طراحی و چاپ کاتالوگ شما دارای برش خاص و یا قالب اختصاصی می باشد.

انتخاب سایز برای طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز منوط به چند نکته مهم است که توسط کارشناسان فروش مجتمع چاپ و تبلیغات گستران بررسی خواهد شد.

  • فضای مورد نیاز برای پوشش متن و تصاویر محصولات تولید شده
  • شکل هندسی کاتالوگ
  • استفاده از حداقل فضای کاغذ و کمترین پرت

تضمین کیفیت مجتمع چاپ و تبلیغات گستران نسبت به چاپ کاتالوگ خود به چه صورت است؟

در تمام مراحل کار، توسط ناظر تولید و چاپ، کیفیت کار شما کنترل میگردد تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود. به شما این اطمینان داده میشود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن، خسارت آن جبران می شود.

چگونه قیمت چاپ کاتالوگ در مجتمع چاپ و تبلیغات گستران مقرون به صرفه است؟

عوامل بسیاری در قیمت یک محصول چاپی مانند کاتالوگ تاثیرگذار است؛ از جمله این عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ کاتالوگ می‌توان به جنس، گرماژ، اندازه و تعداد سفارش کاتالوگ، نوع صحافی، رنگ چاپی، روکش و در نهایت استفاده از جلوه‌های زیباتری همچون طلاکوب، نقره‌کوب و یووی موضعی در بخش‌هایی از آن اشاره کرد. در این میان مجتمع چاپ و تبلیغات گستران همواره کوشیده است تا با بهینه‌سازی خدمات پیش از چاپ همچون فایل چک رایگان، فرم‌بندی استاندارد و با توجه به اصل مهم حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود، متناسب با نیاز مشتریان، کاتالوگ مطلوب و مقرون به صرفه‌ای را ارائه دهد.

آیا در مجتمع چاپ و تبلیغات گستران فایل‌های طراحی ارسال شده توسط مشتری از نظر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

بله در مجتمع چاپ و تبلیغات گستران تمامی فایل‌های چاپی توسط کارشناسان متخصص و مجرب به صورت رایگان بررسی می‌گردد تا از هرگونه مشکلات پیش از چاپ جلوگیری به عمل آید. البته لازم به ذکر است که بررسی تخصصی‌تر، با هزینه جزئی همراه خواهد بود. بررسی فایل طراحی متناسب با قالب مربوطه جهت جلوگیری از قرار گرفتن طرح در چسب، منگنه و یا برش، یکی از مواردی است که پیش از چاپ کنترل می‌گردد.

چگونه فایل طراحی شده را برای چاپ ارسال کنیم؟

ارسال فایل طراحی شده از طریق ایمیل درج شده در وبسایت برای مشتریان مجتمع چاپ و تبلیغات گستران فراهم شده است. البته لازم به ذکر است که فرمت فایل ارسالی در کیفیت چاپ بسیار تاثیرگذار است. فرمت استاندارد و مطلوب چاپخانه‌ها فرمت PDFX است. این فرمت به هنگام ذخیره‌سازی طرح به صورت PDF قابل تنظیم است.

آیا امکان چاپ کاتالوگ به صورت اختصاصی در مجتمع چاپ و تبلیغات گستران وجود دارد؟

بله در مجتمع چاپ و تبلیغات گستران امکان سفارش چاپ کاتالوگ در اهواز در قالب‌های خاص، با سایزهای متفاوت و همراه با تنوع در رنگ و طرح فراهم شده است.

تفاوت طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

تفاوت طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

غالبا در اطراف خودمان وقتی حرف از طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز می شود، بروشور هم مطرح می شود و خیلی از کسب و کارها کاتالوگ و بروشور را مثل هم می دانند، درحالیکه کاتالوگ با یک استراتژی و بروشور هم با استراتژی دیگری در زمره ابزارهای تبلیغاتی قرار می گیرند. کاتالوگ یک فهرست از محصولات در حال فروش یا خدمات به همراه توضیحات و قیمت آن ها به صورت یک سند چاپی، یا سند الکترونیکی (ای-کاتالوگ) بر روی اینترنت یا بر روی فلاپی، سی دی، دی وی دی، وغیره است که در معنای ساده تر، یکسری اطلاعات کامل و کلی در رابطه با سازمان، شرکت یا کسب و کار را در بر میگیرد، درحالیکه بروشور، که به آن پمفلت هم می گویند؛ یک سند کوتاه چاپی متشکل از یک صفحه ی تا شده است که عمدتا برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود، ریزترین و جزئی ترین اطلاعات را برای مشتری بیان می کند. در واقع باید گفت آنچه که کاتالوگ و بروشور را از یکدیگر مجزا می سازد؛ شکل ظاهری، جنس و گراماژ کاغذ آن نیست بلکه محتوا و استراتژی تولید و توزیع کاتالوگ است که آن را از بروشور کاملا متمایز می نماید.

در ایران معمولا به اشتباه تمامی راهنما‌هایی که به صورت کتابچه و یا با کیفیت کاغذ و چاپ مناسب تهیه شده باشند را کاتالوگ می‌نامند و تمامی راهنماهایی را که به صورت یک برگی و یا چند لتی، که با استفاده از کاغذهایی با گراماژ پایین تر تهیه شده باشد را بدون توجه به محتوای آن بروشور می‌نامند.  بروشور ها معمولا تا شده هستند و از 4 تا 10 قسمت تشکیل می شوند. در حالیکه کاتالوگ ها معمولا به وسیله ی منگنه یا چسب به هم متصلند و تعداد صفحات آن ها معمولا 8 صفحه یا بیشتر است. بروشورها از لحاظ قیمت، بسیار ارزانتر از کاتالوگ ها هستند، از این رو می توانید با خیالی راحت، بروشورها را در تیراژ بالا چاپ و نهایتا توزیع کنید.

قیمت چاپ کاتالوگ چقدر است ؟

زمان تحویل آن نسبت به چاپی که قرار است روی آن بخورد بین 1 الی 2 روز کاری زمان می برد . اگر کلیشه سربی مورد نظر شما از قبل تولید نشده باشد، نیاز به 7 روز کاری برای چاپ آن است.

علاوه بر انتخاب جنس، اندازه و تعداد سفارش کاتالوگ، نوع صحافی، استفاده از خدمات تکمیلی پس از چاپ نظیر سلفون مات، براق، مخملی و طرح دار؛ یووی موضعی ساده، برجسته، شنی و اکلیلی؛ خدمات چاپ طلاکوب و نقره کوب و … در زیبایی دو چندان و قیمت چاپ کاتالوگ در اهواز تاثیر گذارند.

قیمت مناسب، سرعت در تحویل و کیفیت بالا از مزیت های کار مجتمع چاپ و تبلیغات گستران است. در تمام مراحل کار ، توسط ناظر تولید و چاپ، کیفیت کار شما کنترل میگردد تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود. به شما این اطمینان داده می شود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار، آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن؛ خسارت آن جبران می شود.

زمان تحویل طراحی و چاپ کاتالوگ چقدر است ؟

اگر طراحی کاتالوگ از قبل انجام شده باشد، زمان تحویل چاپ کاتالوگ نسبت به چاپ و خدمات پس از چاپی که قرار است روی آن بخورد بین 4 الی 7 روز کاری زمان می برد . اگر طراحی کاتالوگ مورد نظر شما از قبل انجام نشده باشد، نیاز به 7 الی 10 روز کاری دیگر برای طراحی کاتالوگ در اهواز است.

طراحی و چاپ کاتالوگ

به هر حال طراحی و چاپ کاتالوگ در اهواز علاوه بر معرفی محصول یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی است که می تواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار رقابت که با تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیار موثر و مفید باشد. در پایان با توجه به رسالت خود یادآور می شویم با توجه به قیمت چاپ کاتالوگ در اهواز، پیش از هر اقدامی، با  کارشناسان فروش مجتمع چاپ و تبلیغات گستران در این زمینه مشاوره نمایید. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان‌های شغلی شما نداشته باشد.

موارد کاربرد کاتالوگ

  • در زمان برگزاری همایش ها، سمینارها و یا شرکت در نمایشگاه
  • در ملاقات های حضوری و بازاریابی در محل مشتری

چاپ کاتالوگ دیجیتال چیست و چه مزایای دارد ؟

چاپ کاتالوگ دیجیتال فرصتی است که شما میتوانید جهت شرکت در نمایشگاههای مختلف به صورت یکروزه انجام دهید. کاتالوگ ها برای شرکتها و تولید کنندگان و بازاریابانی که رابط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشند، تهیه می گردد. این اشخاص خریداران عمده یا کسانی هستند که نقش مثلا فروشنده یا مغازه دار، نقش واسطه میان ارائه دهنده خدمات مانند  شرکت های بازرگانی ، شرکت های لوازم آرایشی ، تولید کنندگان قطعات… و فروشگاههای کوچک ، هایپر مارکتها و …. را بازی می کنند.

چاپ کاتالوگ دیجیتال برای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص یا موسسات، تهیه می گردند که نشانگر رنگ ، ابعاد … هستند و این اطلاعات به خریدار کمک شایانی در جهت نزدیک شدن به نیاز خود میکند .

اگر شما تولید کننده یک محصول آرایشی و بهداشتی هستید، چاپ کاتالوگ شما برای داروخانه ها، مغازه دارها و یا واسطه های پخش این محصولات تهیه می شود و همچنین طراحی کاتالوگ شما باعث سرعت بالا در انتخاب محصول مورد نظر می گردد و حاوی اطلاعاتی کلی و جزئی در مورد محصولات شما می باشد.کیفیت چاپ کاتالوگ شما می تواند در نظر اول مخاطب را جذب نماید ، بنابر این نوع طراحی کاتالوگ و چاپ اختصاصی کاتالوگ و حرفه ای بودن کاتالوگ کمک زیادی به فروش شما خواهد نمود.

چاپ دیجیتال کاتالوگ جهت محصولات

 شما میتوانید برای کلیه محصولات  خود چاپ کاتالوگ فوری را حتی بصورت چاپ یجیتال انجام دهید و یا کاتالوگ خود را به صورت چاپ دیجیتال آماده کنید و جداگانه های برای هر کدام از محصولات خود مثلا مجموعه اجناس پلاستیکی، قطعات یدکی و … به صورت مجزا کاتالوگ تهیه کنید. چیزی که مهم است اطلاعات داخل این کاتالوگ هاست. این اطلاعات شامل قیمت محصول، سایز محصول ،تعداد محصول در یک کارتن، اندازه کارتن، قیمت کل کارتن، تعداد رنگ از هر محصول در کارتن  برای  یا واسطه ها و یا ابعاد و رنگ و وزن محصولات صنعتی برای  مصرف کنندگان است.

قیمت چاپ کاتالوگ دیجیتال چقدر است ؟

طراحی و چاپ کاتالوگ فوری بسته به تعداد صفحات و تعداد رنگ و خدمات تکمیلی قیمت گذاری می شود و به تعداد مورد نیاز چاپ می گردند. چاپ کاتالوگ دیجیتال محدود است و برای عرضه محدود در صورت تغییر محصولات تهیه و چاپ می گردند. گرم کاغذ در چاپ افست معمولا 135 گرم برای صفحات داخلی و 250 تا 300 گرم برای جلد استفاده می گردد جهت چاپ دیجیتال هم از همین ترکیب میتوان استفاده نمود. اندازه و سایز و ابعاد و تعداد صفحات آن نیز بسته به نیاز شما متفاوت می باشد و از الگوی خاصی تبعیت نمی کند.

کاتالوگ فوری در تهران

چاپ کاتالوگ فوری و ارزان ، قیمت چاپ کاتالوگ فوری در تهران بروشورها علیرغم محبوبیت روزافزون ابتکارهای ازاریابی آنلاین ، بخشی جدایی ناپذیر از وثیقه بازاریابی چاپی سنتی را تشکیل می دهند. یک بروشور به خوبی طراحی شده ، نه تنها برای جلوه های بصری جذاب ، بلکه برای بارهای اطلاعات خاص محصول که در آن وجود دارد ، یک کالای کلکسیونی است.

بیایید به چند دلیل قانع کننده نگاه کنیم که شرکت ها بتوانند بروشورهایی را در زرادخانه بازاریابی خود درج کنند:

چاپ کاتالوگ فوری به جلب توجه مشتریان بالقوه ، به ویژه در مورد مشاغل کوچک و نوظهور که بودجه سخت دارند ، کمک می کند.

آنها با توجه به اینکه فضای اولیه در رسانه های چاپی پرهزینه است ، نسبت به تبلیغات محصول در مجله ها و روزنامه ها ، از نظر تبلیغات و محصول بسیار مناسب هستند. فضای تبلیغاتی توسط چندین مشاغل برای جلب توجه مردم به اشتراک گذاشته شده است ، این امر باعث می شود که واقعاً در بین این رقابت مورد توجه واقع شود.

از طرف دیگر ، چاپ کاتالوگ فوری و ارزان یا جزوات می توانند کاملاً بر روی تجارت و پیشنهادات آن متمرکز شوند و از این طریق توجه بی طرفانه همه مشتریان بالقوه را که از طریق آنها جستجو می کنند جلب کنند. مهمترین نکته این است.که مطالب را جالب و آموزنده جلوه دهیم ، از آن با تصاویر مناسب پشتیبانی کرده و از جمله یک فراخوان برای اقدام نیز استفاده کنید.

اینها قطعات متنوعی از اطلاعات چاپی است که می تواند برای ارتقاء تقریباً انواع محصولات و خدمات مورد استفاده قرار گیرد و در مکانهای مختلف ، درست از میزهای پذیرش دفاتر گرفته تا رویدادهای تبلیغاتی. آنها علاوه بر سبک معمولی سه گانه ، در قالب های مختلفی مانند منوها ، آگهی ها ،راهنمای محصولات و خبرنامه ها یافت می شوند.با توجه به تخفیف هایی که معمولاً با چاپ کاتالوگ فوری و ارزان فله ارائه می شود ، خدمات چاپ قطعاً مقرون به صرفه تر است. بنا بر گزارش ها ، هزینه هر بروشور با تعداد چاپ پایین می آید.مشتریان عادی همچنین از پیشنهادات چاپ بروشور با تخفیف برخوردار هستند.

کمپین های بازاریابی موثر همه چیز در مورد تعامل با مشتری است. این بروشورها تنها راه دیگری برای تعامل با مشتریان و تولید راهنمای پیگیری تیم های فروش  که از کاتالوگ ارزان و فوری در تهران استفاده میکنند ، هستند.یک بروشور چاپی هر روز قابل مقایسه و خواندن است که با محتوای ایمیل یا وب سایت مقایسه می شود.

چاپ کاتالوگ فوری

با توجه به مزایای چند برابری استفاده از چاپ کاتالوگ ارزان برای اهداف بازاریابی ، لازم به ذکر است که کیفیت طراحی ، محتوا ، تصاویر ، کاغذ و جوهر مورد استفاده برای چاپ بروشور عامل اصلی است که اثربخشی آن را تعیین می کند.

طراحی و ابعاد چاپ کاتالوگ

طراحان گرافیک حرفه ای می توانند به مشاغل کمک کنند تا قالب مناسب برای محتوا را برای بروشور خود ، از جمله صفحه اول چشمگیر ، نهایی کنند. طراحی سه گانه معمولی به راحتی می تواند تا پنج بخش از اطلاعات مختصر در مورد محصول یا خدمات را در خود جای دهد.

همچنین بسته به نیازهای تجاری ، می توانید بروشورهایی ایجاد کنید که شامل چندین صفحه اطلاعات و در اندازه های مختلف نیز باشد. انتخاب اندازه مناسب بروشور بسیار مهم است زیرا افراد به خوبی بدون محتوا و بدون درهم و برهم بودن واکنش نشان می دهند.

چاپ کاتالوگ فوری در تهران

مجدداً ، بافت مقاله و جلوه های نهایی تفاوت در میزان دریافت بروشور را نشان می دهد.بروشورهایی که برای کمپین های پستی در نظر گرفته شده است ترجیحا باید به اندازه کافی محکم باشند تا از سفر پستی زنده بمانند! با تکیه بر خدمات ارائه دهندگان خدمات چاپ بروشور مشهور و با تجربه ، به شرکتها کمک می کند تا قدرت بروشورها را به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه به کار گیرند.با ظهور خرید آنلاین ، هر آنچه را که می توانستیم بخواهیم در دست ماست.

عصر دیجیتال به ما امکان داده است تا فوراً هر چیزی را در زیر نور خورشید از تلفن های همراه خود خریداری کنیم. اینترنت به زمین بازی خرید جهانی ما تبدیل شده است که در آن انتظار داریم محصولات نامحدودی داشته باشیم ، با بررسی کاربران ، اطلاعات عملکردی و تحویل رایگان.با وجود محبوبیت خرید آنلاین ، خرید کاتالوگ زنده و خوب است.

كاتالوگ ها هنوز هم اهمیت دارند زیرا آنها همچنان عامل اصلی فروش در بازارهای خاص هستند. حواشی آنها نسبت به سایت های تجارت الکترونیکی این است که آنها لمس می کنند و مستقیماً با مشتریان صحبت می کنند.در اینجا دلایل مهم دیگر که چرا کاتالوگها ابزاری مهم برای فروش و بازاریابی هستند باقیمانده است:

آنها می توانند توجه و توجه را جلب کنند

برخلاف سایت های خرید آنلاین ، کاتالوگ های چاپی مشتریان را به روشی متفاوت درگیر می کند. مردم چیز ملموس را ترجیح می دهند و کاتالوگ به آنها امکان می دهد تا در اوقات فراغت از صفحات برگردند و از هر صفحه لذت ببرند. برای برجسته کردن مطالب بیش از محصول ، فروشگاه ها بیشتر در مورد سبک زندگی ارائه شده توسط این برند هستند. منظور آنها صرفه جویی ، تفریحی تفریحی و حتی جمع آوری شده است.

اکنون که مشغول نام تجاری قدرتمند فقط چاپ می تواند ارائه دهد.کاتالوگ ها می توانند خرید آنلاین و آنلاین را تقویت کننددر کنار آرزوهای سبک زندگی ، کاتالوگها ابزاری برای بازاریابی موثر برای تقویت فروش آفلاین و آنلاین هستند. آنها اولین توقف در سفر خرید هستند و بیشتر مشتریان معمولاً پس ازمراجعه به فروشگاه ، خرید خود را بصورت آنلاین یا در فروشگاه واقعی انجام می دهند.

به عنوان مثال ، برای شرکت پوشاک مردان Bonobos ، کاتالوگ ها به افزایش فروش آنها کمک کردند. بیست درصد از مشتریان بار اول Bonobo سفارشات خود را پس از دیدن فروشگاه خود قرار دادند ، به علاوه این خریداران 1.5 برابر بیشتر از سایر بازدیدکنندگان در سایت تجارت الکترونیکی خود صرف کردند. این ثابت می کند که چاپ کاتالوگ ها واقعاً می توانند شکاف بین کانالهای آفلاین و آنلاین را ایجاد کنند.کاتالوگ ها کانالهای بازاریابی دیگر را تکمیل می کنند.

دستیابی به حداکثر تأثیر از بازاریابی

فروشندگان موفق برای دستیابی به حداکثر تأثیر از بازاریابی یکپارچه استفاده می کنند.چاپ کاتالوگ ها ، اگر در کنار کمپین های ایمیل ، تبلیغات و وب سایت بازرگانان مورد استفاده قرار گیرد ، تجربه خرید را غنی تر می کند. با ارائه یک تجربه لمسی ،یک کاتالوگ می تواند مصرف کننده را به روشی شخصی تر به نام تجاری متصل کند ،تجربه ای که در دنیای دیجیتال امروز از بین رفته است.کاتالوگ ها مکالمه را ادامه می دهند از آنجا که کاتالوگها معمولاً در مجلات و کتابهای میز قهوه جمع آوری می شوند و به عنوان یادآوری دائمی از برند خرده فروشی ارائه می شوند و مدت طولانی پس از ترک فروشگاه با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

در مقایسه با هر شکلی از تبلیغات دیجیتالی ، هیچ چیز لذت ساده مرور از طریق یک فروشگاه زیبا تولید شده را نمی بیند. تا زمانی که مشتریان همچنان به مشارکت و پاسخ دادن به چاپ کاتالوگها بپردازند ، کاتالوگ ها برای لذت بردن و ارائه خدمات در آنجا قرار خواهند گرفت. و این هیچ سایتی برای تجارت الکترونیکی نمی تواند ارائه دهد.

چاپ فوری کاتالوگ رنگی

چاپ فوری کاتالوگ رنگی قبل از طراحی و ساخت کاتالوگ، باید اطمینان حاصل کنید که رنگ روی صفحه کامپیوتر شما با آنچه که نهایی می شود، مطابقت دارد. کاتالوگ ها دارای بسیاری از صفحات است،بنابراین شما نمی خواهید مجددا از طریق طرح خود به تغییر رنگ پس  از دیدن یک اثبات چاپی جهت چاپ فوری کاتالوگ رنگی کپی کنید. برای دیدن مقادیر خاص CMYK بر روی کاغذ،  یک نمودار بافت رنگی خوب چاپ شده سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از راه های خوب برای اطمینان از اینکه رنگ ها شما مطابقت دارند، برنامه طراحی گرافیک  صفحه کامپیوتر شما کالیبره شده است.

کاتالوگ ها در اندازه های مختلف و تعداد صفحات قرار می گیرند. بسیاری از پرینترها مانندPsPrint از قالب کاتالوگ پیش فرمت ارائه می کنند، جهت چاپ فوری کاتالوگ رنگی می توانید مطمئن شوید که جریان خون شما به لبه چاپ می رسد و تصاویر و متن محصول مهم خود را در طول فرایند اتمام قطع نخواهد شد. برای اینکه بتوانید صفحات خود را  در دنباله ی درست داشته باشید، مطالعه ی قالب چاپ کاتالوگ خود بسیار مهم است.

انتخاب کاغذ و چاپ کاتالوگ رنگی

برای کسانی که در بودجه کم هزینه هستند، فروشگاه شما هنوز هم می تواند عالی باشد اگر شما با یک کاغذ مات 70 پوند یا مقاله متناقضی 80 پوند برای صفحات داخلی کاتالوگ خود بروید. این مقالات درجه یک به اندازه کافی بادوام هستند تا بتوانند صدهانفر را از بین ببرند اما به اندازه کافی ناپذیر هستند تا به صرفه جویی در هزینه باشند.برای نگاه حرفه ای تر، پوشش کاتالوگ خود را بر روی جلد کاغذی براق 100 پوند چاپ کنید – جایگزینی ضخیم و محکم است که لمس کلاس و حرفه ای را اضافه می کند.برای یک فروشگاه براق و تمیز، صفحات داخلی خود را به 100 پوند متن خیره کننده ارتقا دهید – بافت ضخیم تر با دلخواه شما تبدیل خواهد شد. تصمیم بگیرید که آیا کاتالوگ شما با سیم Wire-O متصل می شود یا خم می شود. دوختن زینتی شامل کشیدن صفحات کاتالوگ چاپ شده شما و چسباندن لبه بسته است.

در نتیجه یک کاتالوگ سنتی ایجاد چاپ فوری کاتالوگ رنگی می کند. اتصال Wire-Oبه این معنی است که چاپگر ابتدا صفحات شما را قطع کرده و سوراخ هایی را برای اتصال متورم می کند. در هر صورت، قبل از اینکه شما شروع به طراحی کاتالوگ خود کنید،مطمئن شوید که با چاپگر خود چک کنید، به طوری که طرح شما متناسب با روش اتصال انتخاب شده شما باشد.

طراحی کاتالوگ با استاندارد اداره پست

اگر شما توزیع پستی خود را در فهرست خود قرار دهید، چاپ فوری کاتالوگ رنگی با چاپگر کاتالوگ خود و / یا خدمات پست الکترونیکیعمده فروشی مشورت کنید تا تعیین کنید که کدام اطلاعات و اطلاعات آدرس باید مطابق با مقررات پستی باشد.

انجام این کار به شما این امکان را می دهد که از درگیری های پرهزینه طراحی جلوگیری کنید.همچنین توجه داشته باشید که اندازه کاتالوگ و نوع کاغذی که استفاده می کنید، در نهایت هزینه های پستی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، کاغذهای کاغذی 70 پوند مات یا 80 پوندبراق سبک تر هستند و می توان آنها را ارزان تر از کاغذ 100 پوند ارسال کرد.همانطور که با اکثر اشکال چاپ، کاتالوگ های بیشتری که چاپ می کنید، هر کدام یک کاتالوگ ارزانتر است. اطمینان حاصل کنید که کاتالوگهای کافی برای چاپ کردن مخاطبان هدف خود برای نرخ بهره کارآمد را چاپ کنید.کاتالوگها شرکت های بزرگی هستند، پس قبل از اجرای کل کار، اطمینان حاصل کنید که فیزیکی چاپ کاتالوگ فوری رنگی تمام شده سخت کپی کنید. هرگز در مورد این ناسازگاری ندارید –کاتالوگ شامل صفحات، تصاویر، متن، قیمت ها و سایر اطلاعات است که کاملا ضروری است که همه چیز را دوبار بررسی کرده اید. کاتالوگ ها یکی از بهترین راه ها برای افزایش کسب و کار از طریق نرخ بازگشت سریع می باشد.مراحل فوق الذکر را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که تولید کاتالوگ شما – از مفهوم تا اتمام آن –بدون هیچگونه پیچیدگی می رود.

طراحی کاتالوگ ویژه کودکان

یکی از گرانترین نوع مکاتبات شما همیشه ارسال نامه اعلامیه های کودک است. به عنوان یک پدر و مادر جدید، غرور و افتخار شما بی نظیر  است و شما می خواهید جهان را در باره شادابی خود بگوید.از آنجا که اطلاعیه های کودک نشان دهنده چنین تجربه شخصی است، هیچ دلیلی برای حل و فصل دعوت نامه های خرید شده از فروشگاه در دسترس نیست. در عوض، طراحی سفارشی طراحی کودک را ایجاد کنید که در دنیا به عنوان کودک شما منحصر به فرد است.

طراحی  اعلامیه کودک کمی خلاقیت را به دست می آورد، اما هنگامی که شما در مورد نکات طراحی طراحی دختر بچه زیر چنین کاری انجام  نداده اید سخت است.اگر پوشش نهایی کتابچه خود را می خواهید ، حق بیمه 15 عیار را با ما ترکیب کنید.پوشش مخمل با یک پوشش لمسی نرم اضافه شده است. این روش درمانی با سطح عالی ، یک ظرافت عالی و فوق العاده روان را به وجود می آورد که باعث ایجاد ضربه جسورانه در دست و چشم می شود.هیچ چیز جلوه ای لوکس تر و پیشرفته تری برای پوشش شما از این گزینه کاغذ و پایان به وجود نمی آورد.

بازیافت پوشش مات 13 قطعه ما سهام پوششی مات بازیافت شده گزینه نهایی سازگار با محیط زیست است.این مقاله از زباله های 100٪ پس از مصرف ساخته شده است و دارای نگارخانه های چاپی عالی است که همراه با یک مات مات پیچیده است.سهام کاغذ کاتالوگ (داخل / همان صفحات جلد)  سهام متن براقمتن براق 100 لیتری ما یک وزن کاغذ ضخیم تر و دارای براق براق در هر دو طرف است. سهام متن مات سهام متنی 70 پوند ما یک متن متن مات سبک است برای ظاهری تمیز و کلاسیک. سهام متن براق متن براق 80 لیتری ما یک وزن سبک کاغذ سبک تر و دارای براق براق در هر دو طرف است.