تولید و چاپ مارک و اتیکت لباس اغلب برای مزون ها و لباس فروشی ها برای برند سازی و ارائه توضیحات تکمیلی در مورد آن لباس استفاده می شود. شما در کنار چاپ مارک و اتیکت لباس به هدف برندسازی، میتوانید از ساک دستی آماده، جعبه آماده، چاپ روبان و بگ پارچه ای نیز استفاده کنید. همه اینها به برندسازی و شناخت محصولات و خرید از شما کمک شایان توجهی می کند .

تولید چاپ مارک لباس چیست و به چه هدفی انجام می شود؟

تولید چاپ مارک لباس چیست و به چه هدفی انجام می شود؟

برند سازی انواع مختلفی می شود مانند تولید لیبل چرمی و سیلکنی و حرارتی و لیزری می باشد که بیشترین موارد استفاده از تولید مارک بافت و تولید مارک چاپی و چرمی می باشد

انواع لیبل، مارک و کارت آویز

امروزه تولید کنندگان برای نشان دادن برند خود از روش های مختلفی استفاده می کنند و این امر در همه محصولات به وضوح دیده می شود. همین امر باعث شده است تا تولید کنندگان محصولاتی همچون کیف، کفش، انواع لباس و مبلمان به امر برندسازی توجه ویژه ای داشته باشند. تولید کنندگان این محصولات با استفاده از انواع مارک ها، لیبل ها و کارت های آویز سعی می کنند برند و لوگوی خود را در معرض دید قرار دهند.

تگ لباس

این محصول به دلیل تنوع در طرح،رنگ،اشکال و متریال به کار رفته،از محبوبیت بالایی در میان تولید کننده گان کالا و پوشاک برخوردار بوده. همچنین تگ لباس (کارت آویز لباس) با طراحی لوگو به صورت رایگان، قالب محیط رایگان و یو وی موضعی رایگان به مشتریان محترم عرضه میگردد.

بافت اتیکت و لیبل پارچه ای

این محصول یکی از پر کاربرد ترین ملزومات پوشاک میباشد که با تنوع بالا در طرح و رنگ های متنوع و ماندگاری بالا، با خدماتی همچون طراحی لوگو به صورت رایگان، مارک پشت دار یا لیبل برچسبی،اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی،با تراکم بالا و کیفیت عالی تولید، و عرضه میگردد.

اتیکت حرارتی یا پشت چسب دار

مارک ها و اتیکت هایی که با َچسب به کار متصل میشوند از دو دسته تشکیل میشوند.

اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی

این محصول بیشتر برای پوشاک به صورت خرج کاری و … به کار میرود که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد

لیبل برچسبی یا پشت چسب دار

این محصول بیشتر برای کیف،کفش،مبلمان و…. به کار میروند که به آسان به کار متصل شده و به صورت چاپی،بافت،مولتی استایل و چرم تولید عرضه میگرد.

مارک پشت یقه لباس

مارک پشت یقه لباس برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند پوشاک موفق به کار میرود و از تنوع بالایی در زمینه رنگبندی،طراحی و متریال به کار رفته برخوردار است. همچنین طراحی برای مارک پشت یقه مانتو. مارک پشت یقه تیشرت ، پالتو،شلوار،ساپورت و …. به صورت رایگام انجام میشود.

انواع چاپ مارک لباس و اتیکت لباس کدام است ؟

انواع چاپ مارک لباس و اتیکت لباس کدام است ؟

  •  چاپ و تولید مارک چرمی

  • چاپ و تولید لیبل چرمی

  • چاپ و تولید چرم برای لباس

  • چاپ و تولید برش چرمی

  • چاپ و تولید بافت مارک پارچه ای

  • چاپ و تولید بافت لیبل پارچه ای

  • چاپ و تولید بافت مارک لباس

  • چاپ و تولید بافت اتیکت مانتو

  • چاپ و تولید مارک گلدوزی

  • چاپ و تولید مارک بافت انواع مارک لباس

  • چاپ و تولید مارک بافت انواع لیبل برای مانتو

  •  چاپ و تولید مارک پیراهن

  • چاپ و تولید مارک مزون

  • چاپ و تولید چاپ مارک

  • چاپ و تولید روی انواع ساتن مات

  • چاپ و تولید مارک روی ساتن براق

  • چاپ و تولید چاپ مارک روی کاغذی

مزیت های برندسازی با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس

  • افزایش وفاداری مشتریان با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس
  • بازگشت مشتری برای خرید دوباره با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس
  • موفقیت فرآیندهای بازاریابی و فروش با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس
  • رغبت مشتریان برای خرید کالا هایی که برند دارند با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس بیشتر می شود
  • افزایش اعتبار محصولات و نام تجاری در بازار با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس
  • با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس با افزایش فروش درآمد نیز افزایش خواهد یافت
  • شناخت محصولات و نام تجاری توسط مشتریان با چاپ مارک یا لیبل یا اتیکت لباس

مارک پارچه ای یا مارک چاپی؛ بهترین انتخاب کدام است؟

مارک پارچه ای و مارک چاپی رقابت نزدیکی با هم دارند و این سوال که کدام یک از دیگری بهتر است همواره پرسیده می شود. مارک های مختلف هر کدام می توانند اثر گذاری متفاوتی روی کاربر داشته باشند و در نتیجه باعث می شوند برداشت کاربران از محصول و برند شما متفاوت باشد. بنابراین این مسئله که از چه نوع لیبلی برای محصول خود استفاده می کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. البته موارد دیگری همچون سرعت، هزینه و کیفیت طرح پیاده سازی شده هم تاثیر بسزایی در انتخاب نوع لیبل خواهند داشت.

مارک پارچه ای یا مارک بافته شده

مارک پارچه ای از نخ های پلی استر که توسط دستگاه ریسندگی به هم بافته می شوند، تشکیل می شود. نخ ها با رنگ های مخلتف در هم تنیده می شوند و طرح و آرم مورد نظر را به وجود می آوردند. در واقع نه تنها طرح مورد نظر به صورت بافت ایجاد می شود، بلکه پس زمینه مارک هم به همین صورت ایجاد می شود. به دلیل اینکه تمام مارک بافته شده است حس نرمی دلپذیری برای کاربر ایجاد می کند. پلی استر و کتان از متریال های اصلی مارک پارچه ای هستند. دوام و کیفیت مارک پارچه ای به دلیل کیفیت برتر متریال تشکیل دهنده آن، از مارک های چاپی بیشتر است. بر روی لیبل های پارچه ای طرح ها و رنگ های نا محدودی را می توان پیاده سازی نمود.

مارک پارچه ای

دوام و کیفیت مارک پارچه ای به دلیل کیفیت برتر متریال تشکیل دهنده آن، از مارک های چاپی بیشتر است. پلی استر و کتان از متریال های اصلی مارک پارچه ای هستند.

در این نوع مارک، طرح مورد نظر به جای اینکه با بافته شده پیاده سازی شود بر روی متریال دلخواه مشتری چاپ می شود. ساتن و کتان از جمله موادی هستند که انواع طرح ها می تواند بر روی آن چاپ شود. مارک چاپی یک گزینه مقرون به صرفه برای استفاده های گوناگون است. کیفیت چاپ ها در لیبل چاپی به گونه ای است که در شستشو آسیب ندیده و پاک نشود. مارک های چاپی هیچ محدودیتی در رنگ بندی ندارند و می توان بی نهایت رنگ بندی در طراحی لحاظ کرد.

مارک چاپی یک گزینه مقرون به صرفه برای استفاده های گوناگون است. مارک های چاپی هیچ محدودیتی در رنگ بندی ندارند و می توان بی نهایت رنگ بندی در طراحی لحاظ کرد.

چگونه یک مارک مناسب برای محصولات خود انتخاب کنیم؟

اجازه دهید در همین ابتدا پاسخ صریحی به شما ارائه کنیم : هیچ پاسخ صحیح مطلقی برای این سوال وجود ندارد. اما نگران نباشید، در ادامه فاکتورهای مهم برای انتخاب مارک مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیفیت محصول

اولین فاکتور مهم در انتخاب نوع لیبل، نوع محصول است. محصولاتی که می بایست حس با کیفیت بودن را به مشتری القا کنند باید دارای مارک مناسبی هم باشند. چنانچه یک محصول دارای کیفیت عالی باشد اما دارای لیبل سطح پایینی باشد ممکن است جایگاه مناسبی نزد مشتری ها پیدا نکند. عکس همین مسئله نیز صادق است یعنی ممکن است محصولی با کیفیت متوسط اما دارای لیبل شکیل و با کیفیت جایگاه بهتری نزد مشتریان داشته باشد. در واقع این مورد به اثر گذاری مستقیم مارک ها و لیبل ها بر روی ناخودآگاه انسان مربوط می شود زیرا مارک و لیبل محصولات از جمله مارک لباس بسیار در معرض دید قرار دارد و مشتری به صورت مداوم آن را دیده و لمس می کند.

نوع محصول

نوع محصول هم یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب نوع مارک است. به عنوان مثال مارکی که برای کیف و کفش به کار می رود با مارک لباس متفاوت می باشد.

برند

یک برند معتبر ملزم به استفاده از بهترین نوع لیبل برای محصولاتش است. این الزام از سوی مشتریان برند صورت می گیرد. در واقع مشتریان یک برند با کیفیت مانند Zara ،Gucci ،Louis Vitton و … انتظار دارند تمامی اجزای تشکیل دهنده محصول ارائه شده دارای کیفیتی مثال زدنی باشند، حتی همان مارک کوچک …!!!

کاربرد مارک و لیبل

از آنجا که مارک ها کاربردهای متفاوتی دارند، نوع لیبل می بایست متناسب با کابرد آن باشد. برای مثال بروشور لباس (لیبلی که اطلاعاتی نظیر جنس لباس، نحوه شستشو و … بر روی آن درج می شود) به صورت مارک چاپی است اما لیبل سایز لباس می تواند هم به صورت چاپی و هم به صورت بافت باشد.

هزینه

تولیدکنندگان معمولا به دنبال کاهش هزینه های تمام شده برای محصولاتشان هستند تا بتوانند در رقابت با رقبای خود سهم بیشتری از بازار را کسب کنند. این موضوع برای تولیدکنندگان خرد و کوچک اهمیت بیشتری دارد. در مقابل همانطور که قبلا هم به این نکته اشاره شد برندهای معتبر ناچار به استفاده از بهترین کیفیت در تمام اجزای محصولات خود هستند. این موارد باعث می شود مشتری ها با توجه به بودجه خود به دنبال لیبل برای محصولشان باشند.