چاپ بروشور به صورت فشرده و آموزنده پیام شما را به سرعت و مقرون به صرفه منتقل می کنند. چاپ بروشور یک شکل تبلیغاتی نسبتاً ارزان است که نکاتی را که می خواهید به آن توجه کنید برجسته می کند. با این حال بروشورها راه حلی برای همه مسائل نیستند، و قبل از چاپ آن ها، باید مطمئن شوید که اهداف شما را برآورده می کند.

مزایای چاپ بروشور چیست؟

مزایای چاپ بروشور چیست؟

طرح های انعطاف پذیری دارند

بروشورها ممکن است فشرده باشند، اما در طراحی انعطاف پذیر هستند. یک شرکت می ‌تواند محل قرارگیری گرافیک ‌ها و متن، مفهوم یا ناحیه ‌ای که هر لایه نشان می ‌دهد و میزان اطلاعات ارائه شده در خود بروشور را انتخاب کند. می ‌توانید برنامه ‌ها و الگوهای طراحی بروشور متعددی را بیابید تا هنگام ایجاد بروشور خود از آن ها استفاده کنید.

مزایای تبلیغاتی دارند

بروشورها کوچک هستند و به شما این امکان را می دهند که آن ها را روی درها و شیشه جلو اتومبیل قرار دهید، آن ها را در اختیار عابران قرار دهید و آن ها را در قسمت پذیرش خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آن ها را ببرند. آن ها همچنین می توانند در نمایشگرهای نقطه فروش که محصول شما در آن فروخته می شود، قرار گیرند. با توجه به اندازه آن ها، افراد به احتمال زیاد بروشور شرکت را نگه می دارند تا یک بروشور، که یکبار مصرف تر به نظر می رسد و نیاز به تا شدن دارد.

باعث صرفه جویی در زمان می شود

بر خلاف تایپ یک نامه کامل به مشتری که به درخواست پاسخ می دهد، ارسال بروشور حاوی اطلاعات درخواستی باعث صرفه جویی در زمان می شود و به طور کلی مشتری را در معرض اطلاعات بسیار بیشتری قرار می دهد. شما مجبور نیستید بروشورها را سفارشی کنید یا آن ها را به طور خاص به مشتری خطاب کنید. می توانید یک بروشور را در یک پاکت قرار دهید و بدون دردسر آن را برای مشتریان بالقوه پست کنید.

در چاپ بروشور به چه مواردی باید توجه کرد؟

در چاپ بروشور به چه مواردی باید توجه کرد؟

بروشورها ممکن است مزایایی مانند انعطاف‌پذیری طراحی را ارائه دهند، اما چاپ آن ها همچنان هزینه‌ هایی را به همراه دارد. از آنجایی که توزیع آن ها بسیار آسان است، ممکن است مقدار زیادی چاپ کنید تا مطمئن شوید که به افراد کافی دسترسی خواهید داشت. مدیریت محتاطانه همچنین مستلزم چاپ مجدد بروشورها در زمانی است که اطلاعات موجود در آن ها قدیمی شد. برخی از شرکت‌ ها بروشورهایی را چاپ می‌ کنند که حاوی اطلاعاتی مانند قیمت نیست، که می ‌تواند اغلب تغییر کند.

بروشورها کوچک هستند و به دلیل فضای موجود برای نمایش یک شرکت یا محصول محدود هستند. بروشورها دارای پاراگراف های کوچک و نقاط گلوله هستند که اغلب ممکن است برای فروش کافی نباشد. بسیاری از شرکت ها از بروشورها برای تکمیل سایر فعالیت های فروش خود استفاده می کنند.

معایب چاپ بروشور چیست؟

چاپ بروشور نگرانی های زیست محیطی دارد. یک بروشور، حتی زمانی که بر روی کاغذ بازیافتی چاپ می‌شود، یک وسیله تبلیغاتی سازگار با محیط زیست نیست، زیرا یک بروشور به طور کلی به دست یک مشتری می ‌رسد. در مقابل، پیام‌ های رادیویی به هزاران نفر می ‌رسد و آن‌ هایی که بر سر زبان‌ ها می ‌افتند به جریان زباله اضافه نمی ‌شوند. علاوه بر این، موجودی بروشورها همیشه قبل از انقضا یا نیاز به تغییر تمام نمی‌ شوند و بنابراین باعث هدر رفتن کاغذ، تونر و جوهر می ‌شوند.