اقلام تبلیغاتی خسته کننده را که مشتریان شما ده ها مورد دارند کنار بگذارید و با حوله تبلیغاتی شخصی سازی شده منحصر به فرد همراه شوید. بیاموزید که چگونه این موارد می توانند عملکرد کسب و کار را افزایش دهند و چه کاری می توانید برای به حداکثر رساندن این فرصت تبلیغاتی انجام دهید. آن ها هدایای تبلیغاتی منحصر به فردی هستند که تمایز شما را با دیگر کسب و کارها نشان می دهند.

مزایای استفاده از حوله تبلیغاتی چیست؟

متمایز از بقیه است

اقلامی مانند خودکار، لیوان و تقویم به قدری رایج هستند که همه از قبل دسته ای از این موارد را در خانه دارند. اگر همان کاری را که هر برند دیگری انجام می دهد به آن ها بدهید، واقعاً توجه آن ها را جلب نخواهید کرد.

اگر می خواهید از بقیه متمایز شوید، از حوله های تبلیغاتی استفاده کنید. آن ها چندان رایج نیستند، بنابراین هنگام ارائه آن ها در کنوانسیون ها، سمینارها و نمایشگاه های تجاری، حداقل کمی سر به سر می زنید.

بازگشت سرمایه خوب دارند

حوله های تبلیغاتی در مقایسه با اقلام تبلیغاتی معمولی لیوان یا کلاه ارزان نیستند، اما اگر با آن ها همراه باشید، می توانید انتظار بازگشت سرمایه خوبی داشته باشید.

خواهید دید که مصرف کنندگان تمایل دارند بیشتر با کسب و کارهایی درگیر شوند که از کالاهای منحصر به فرد و غیر معمولی مانند حوله های ساحلی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، مارک هایی که به دلیل مقرون به صرفه بودن در کیفیت کوتاهی نمی کنند.

همچنین، اگر حوله های تبلیغاتی را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

نکته: مراقب حوله های ارزان باشید. ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، اما اگر کیفیت پایینی داشته باشند، کار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما انجام نخواهند داد.

کالاهای با کیفیت تجارت شما را منعکس می کند

کیفیت اقلام تبلیغاتی شما به طور مستقیم نشان دهنده کسب و کار شما است. اگر از اقلام ارزان و کم کیفیت استفاده می کنید، مشتریان شما ممکن است تصور کنند که شما یک برند ارزان نیز هستید.

اگر چیزی با ارزش واقعی به آن ها بدهید، مشتریان قدردانی می کنند. آن ها می دانند که شما در مورد کسب و کار خود جدی هستید، زیرا مایلید برای جلب اعتماد آن ها سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید.

به همین دلیل است که باید از کالاهای بی کیفیت دوری کنید. در یک برنامه بودجه دقیق، ممکن است با خودکارها و بروشورهای ارزان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، اما اگر از حوله‌ های شخصی ‌سازی شده استفاده کنید، مشتریان پول بیشتری خواهید داشت.

فضای نام تجاری گسترده است

حوله ها به معنای واقعی کلمه پهن و باز از فضای برندسازی هستند. اگر از یک حوله 35×60 اینچی استفاده می کنید، می توانید از کل فضای خالی برای چاپ آرم، نام و حتی شعار خود روی آن استفاده کنید.

البته بزرگتر همیشه بهتر نیست. طراحی حوله ای که 80 درصد از آرم ها و کلمات تشکیل شده باشد، چیزی نیست که واقعاً از آن استفاده کنید.

شما باید طراحی خوبی داشته باشید که سبک و بازاریابی را ترکیب کند. باید تمام عناصر یک کالای تبلیغاتی خوب را بدون از دست دادن زیبایی شناسی داشته باشد.

نکته: سعی کنید درک کنید که مصرف کنندگان شما در حوله های ساحلی و حمام خود به دنبال چه چیزی هستند. این به شما ایده می دهد که چگونه طراحی خود را در کالای تبلیغاتی خود بگنجانید.