کسب ‌و کارهایی که گیفت تبلیغاتی ارائه می ‌کنند معمولاً به روش ‌های بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می‌رسد، سود می ‌برند. ارزشی در هدایای تبلیغاتی وجود دارد که فراتر از هدیه اولیه است. آن ها برند شما را به نمایش می گذارند و مردم با استفاده از آن ها نسبت به برند شما احساس وفاداری می کنند. با استفاده از گیفت تبلیغاتی برند شما به عنوان یک برند رسمی و حرفه ای شناخته می شود. آن ها فروش شما را افزایش می دهند و برند شما را در میان مشتریان و افراد دیگر برجسته می کنند.

مزایای ارائه گیفت تبلیغاتی چیست؟

مزایای ارائه گیفت تبلیغاتی چیست؟

با پاداش دادن به مشتریان معمولی با گیفت تبلیغاتی، وفاداری را القا می کنید

در حالی که بسیاری از کسب‌ و کارها زمان و تلاش زیادی را برای دستیابی به بازارهای جدید متمرکز می‌ کنند، که البته مهم است، آن ها اغلب مشتریان معمولی را که واقعاً نان و کره آن ها هستند، از دست می‌ دهند. گیفت تبلیغاتی اغلب هزینه بسیار کمی دارند، اما به شما این امکان را می دهند که به مشتریان ثابت خود نشان دهید که چقدر برای کسب و کار شما مهم هستند و چقدر از آن ها قدردانی می کنید. وفاداری را به گونه ای القا می کند که تمام مشاغلی که روی قیمت های ویژه “فقط برای مشتریان جدید” تمرکز می کنند، هرگز موفق به انجام آن نخواهند شد.

اگر با آن نوع کسب ‌و کارها رقابت می‌ کنید، به شما برتری بزرگی نسبت به رقبایتان می ‌دهد که فکر نمی ‌کنند به وفاداری طولانی ‌مدت مشتریان خود پاداش دهند. این بدان معنا نیست که شما نباید در تلاش برای به دست آوردن کسب و کارشان، اقلام تبلیغاتی را به مشتریان جدید بالقوه بدهید. این به سادگی به این معنی است که شما همچنین باید به خاطر داشته باشید به کسانی که در تلاش برای حفظ تجارت خود با شما تجارت کرده اند، پاداش دهید. از این گذشته، حفظ مشتری بسیار مقرون به صرفه تر از جایگزین کردن آن است.

با نشان دادن لوگو خود، نام تجاری شما را به رسمیت می شناسند

اساساً مردم از گیفت های تبلیغاتی که هر بار به مشتریان داده اید، استفاده می کنند، به کسب و کار شما تبلیغات رایگان می دهد. اما هنگامی که مشتریان از اقلامی که دارای آرم شما هستند، اعم از تیشرت، بادگیر، جاکلیدی یا ساک دستی آماده قابل استفاده مجدد به صورت عمده استفاده می کنند، به طور موثر کسب و کار شما را تبلیغ می کنند. بارها و بارها حتی بدون اینکه کاملاً متوجه شوند، این کاری است که آن ها انجام می دهند.

مهمتر از همه، آن ها به ساختن برند شما برای شما کمک می کنند. این امر به ویژه برای کسب و کارهای جدیدی که تلاش می کنند در جامعه به رسمیت شناخته شوند، بسیار مهم است. شهرها بسیار شبیه نمایشگاه ها و کنوانسیون ها کار می کنند. مردم با کسب ‌و کارهای زیادی راه می‌ روند تا نیازهای خود را در نظر بگیرند، دقیقاً مانند غرفه ‌های زیادی در نمایشگاه‌ های تجاری، همه برای یک تجارت با هم رقابت می ‌کنند.

نمایشگاه ها و کنوانسیون ها فرصت های قابل توجهی را برای ایجاد برند شما ارائه می دهند. غیر معمول نیست که شرکت کنندگان یک کالای تبلیغاتی جالب را ببینند، مانند یک ساک دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد، و از شخصی که کیف را حمل می کند، بپرسند کدام غرفه آن کیف زیبا را دارد. شهرها مانند نمایشگاه های تجاری کار می کنند. فقط در مقیاس بزرگتر هرچه افراد بیشتری اقلام تبلیغاتی شما را حمل کنند، افراد بیشتری به سمت کسب و کار شما گرایش پیدا می کنند و امیدوارند که یکی از آن ها را به دست آورند یا درباره آنچه که کسب و کار شما برای آن ها ارائه می دهد، بیشتر بیاموزند.

فراموش نکنید که اینها را به کارمندان خود نیز بدهید. آن ها اغلب بهترین تبلیغ کنندگان شما هستند. کارمندانی که با کسب و کار شما درگیر هستند و به دنبال امنیت شغلی بیشتر هستند، خوشحال می شوند که کسب و کار شما را ارتقا دهند.

افزایش فروش را ارائه می دهند

افزایش فروش را ارائه می دهند

چه مدت زمان زیادی در کسب و کار بوده باشید و چه به تازگی در دنیای تجارت شروع کرده اید، اقلام تبلیغاتی می توانند ابزاری برای ایجاد سرنخ و افزایش فروش باشند. اما تنها در صورتی که اقلام تبلیغاتی مناسب را برای ایجاد تفاوت بزرگ انتخاب کنید. به عبارت دیگر، برخی از اقلام تبلیغاتی برای تولید سرنخ بهتر از بقیه هستند.

به عنوان مثال، فلش تبلیغاتی و جاکلیدی می توانند ابزارها و هدایایی عالی باشند. متأسفانه آن ها خیلی قابل مشاهده نیستند. حداقل نه به افراد دیگر. فقط برای شخصی که از آن استفاده می کند. بطری‌ های آب با لوگو شما بسیار بیشتر قابل مشاهده هستند، اما تقریباً به اندازه ساک دستی های قابل استفاده مجدد که معمولاً توسط شخصی که از کالا استفاده می‌ کند و همچنین هر کسی که با آن شخص در تماس است دیده می‌شود، قابل مشاهده نیست. برای افرادی که حتی قبل از دیدن شخصی که در حال حمل بگ شماست، حتی در مورد کسب و کار شما نشنیده اند، سرنخ ایجاد می کند.

پوشیدنی ‌ها، مانند تیشرت، پیراهن یقه ‌دار، جلیقه، کلاه تبلیغاتی، گیره و غیره نیز هدایای تبلیغاتی بسیار سودمندی هستند، اگر می‌ خواهید برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید. اینها می توانند بدهند، بدهند و ببخشند، زیرا مردم تمایل دارند وقتی دیگر نمی خواهند آن ها را بپوشند، آن ها را به همراه خود می گذرانند یا اهدا می کنند، و ماندگاری طولانی برای این نوع اقلام فراهم می کند.

به کسب و کار شما کمک می کند تا در میان جمعیت برجسته شود

اقلام تبلیغاتی باکیفیت، مانند بگ های جذاب، واقعاً می ‌توانند به کسب ‌و کار شما در میان انبوهی از تیشرت ‌های معمولی، بند‌های پر زرق و برق، و وسایل ارزان قیمت کمک کنند. چه در حال کار در یک غرفه در یک بازار فروش محلی، چه در بازار کشاورزان محلی خود باشید، چه در یک نمایشگاه بزرگ تجاری که در آن با صدها یا حتی هزاران غرفه دیگر برای جلب توجه در میان جمعیت رقابت می کنید و اقلام تبلیغاتی مناسب را ارائه می کنید. شرکت‌کنندگانی خواهند داشت که به دنبال غرفه شما هستند تا درباره محصولات شما و اینکه چگونه می ‌توانند یکی از گیفت ‌های تبلیغاتی زیبای شما را به دست آورند، بیشتر بیاموزند.

البته، شما همیشه می خواهید کار کنید تا مطمئن شوید که غرفه شما در مکانی قابل مشاهده است تا مردم بتوانند شما را برای شروع پیدا کنند. سپس دهان به دهان اغلب بقیه کارها را انجام می دهد. همچنین فراموش نکنید که گیفت های تبلیغاتی خود را، پوشیدن یا استفاده از آن‌ ها، برای خود نگه دارید تا دیگران بتوانند شما را در حال قدم زدن در میان جمعیت ببینند و وسایل بسیار ارزشمند خود را به همراه داشته باشید تا آن ها نیز بتوانند شما را پیدا کنند. با این حال، وسایل اضافی را حمل نکنید. می خواهید از غرفه شما بازدید کنند.

کسب و کار شما را به یاد ماندنی می کند

هرچه افراد بیشتر لوگو شما را ببینند، کسب و کار شما برای آن ها به یاد ماندنی تر می شود. هرچه آشناتر باشد، در صورت نیاز، احتمال بیشتری وجود دارد که به طور خودکار از کسب و کار شما استفاده کنند. این برای کسب و کار شما خوب است. با اقلام تبلیغاتی مناسب، نه تنها برای شخصی که کالا را دریافت می‌کند، بلکه برای کل جهان کار می‌کند. با این حال زیبایی واقعی این است که با شخصی که کالایی را به او داده اید، کسب و کار شما برای مدت طولانی، تا دو سال به یاد ماندنی خواهد بود، و هدایای تبلیغاتی را به ابزارهای بازاریابی بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند، به خصوص در مقایسه با سایر روش های غیرفعال تر.

مردم دوست دارند اقلام تبلیغاتی را از مشاغل دریافت کنند. این باعث می شود آن ها احساس کنند برای تجارت شما خاص و مهم هستند. آن ها می خواهند با افرادی که از آن ها قدردانی می کنند تجارت کنند، به این معنی که گیفت های تبلیغاتی برندگان اصلی برای مشاغل در هر شکل و اندازه هستند.