چاپ و تولید گردن آویز نمایشگاهی در حداقل تعداد 100 عدد قابل سفارش می باشد. این بندهای گردن آویز در دو نوع هستند، جنس کبریتی و لنیارد که قیمت بستگی به تعداد سفارش، رنگ های چاپ و جنس و عرض روبان دارد. آن ها کاربرد گسترده ای در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، بند مدال ورزشکاران و غیره دارند. چاپ بر روی آن ها تمام رنگی و تک رنگ می باشد که با توجه به سلیقه ی مشتری و نیاز او انتخاب می شود. استفاده از این بندها نمایشی حرفه ای از برند و کسب و کار شما داده و به آن اعتبار بیشتری می بخشد که اعتماد مشتریان را جلب می کند.

حداقل تعداد سفارش گردن آویز نمایشگاهی چه تعداد می باشد؟

حداقل تعداد سفارش برای چاپ بند گردن آویز نمایشگاهی به طور معمول 100 عدد می باشد. سفارش در تعداد کمتر نیز امکان پذیر است که مبلغ آن کمی بیشتر خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در واتساپ به کارشناس مجموعه پیام دهید.

ارسال گردن آویز نمایشگاهی به چه صورت است؟

ارسال بندها در تهران توسط پیک موتوری و در سریع ترین زمان صورت می گیرد. ارسال به شهرستان ها هم از طریق پست و یا تیپاکس انجام می شود.

چاپ بر روی گردن آویز نمایشگاهی چگونه انجام می شود؟

چاپ بر روی بند گردن آویز نمایشگاهی به دو صورت یکرو و دورو انجام می شود. هزینه چاپ دورو کمی بیشتر از چاپ یکرو می باشد. معمولا برندهایی که بند با زمینه سفید سفارش می دهند می توانند چاپ یکرو را انتخاب کنند، زیرا داخل بند دید کمی پیدا می کند. اما بندهایی با زمینه زنگی بهتر است به صورت دورو چاپ شوند تا دیدی زیبا و حرفه ای ایجاد کنند.

چاپ هم به صورت تک رنگ و هم به صورت چهاررنگ می باشد. جهت اطلاع از نوع چاپ می توانید در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

مدت زمان آماده شدن گردن آویز نمایشگاهی چقدر است؟

چاپ گردن آویز نمایشگاهی حدود 7 الی 10 روز کاری زمان می برد. در نتیجه جهت سفارش سعی کنید کمی زودتر اقدام نمایید تا به موقع سفارش خود را دریافت نمایید.

قیمت گردن آویز نمایشگاهی چگونه است؟

قیمت گردن آویز نمایشگاهی به فاکتورهایی مانند تعداد، جنس بند، نوع چاپ، یکرو و دورو بودن چاپ بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت بندها می توانید طرح خود را در واتساپ ارسال کرده و مشخصات لازم را بنویسید تا قیمت دقیق برای شما ارسال گردد.

مزایای استفاده از گردن آویز نمایشگاهی چیست؟

  • بند گردن آویز نمایشگاهی به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد.
  • افراد با دیدن بند گردن آویز بر روی کارمندان شما اعتماد بیشتری به برند شما کرده و راحت تر جذب می شوند.
  • بند گردن آویز نمایشگاهی به کارمندان شما پرستیژ بیشتری داده و ظاهر آن ها رسمی و حرفه ای نشان می دهد.
  • گردن آویز نمایشگاهی برند شما را حرفه ای نشان داده و از رقبای دیگر متمایز می کند.
  • این بندها در انواع رنگ ها قابل چاپ می باشند.
  • آن ها را می توانید در تعداد کم تهیه نمایید.
  • امکان چاپ هم به صورت یکرو و هم به صورت دورو برای بودجه های مختلف وجود دارد.